עוד קציצה: יום ההמבורגר הבינלאומי כבר כאן

יום ההמבורגר הבינלאומי יחל ביום ראשון הקרוב, ואיתו שלל מסעדות הבורגרים שמציעות מנות מושחתות על טהרת הבוגר האמריקאי, משלל תוספות מעל מסביב ובצד ועד לרטבים על ערימות בשר. 

פורסם בתאריך: 11.5.23 20:29

רשת מסעדות ההמבורגר קפטן חוגגת את יום ההמבורגר הבינלאומי ותציע לכל לקוחותיה שתייה או צ'יפס בכל הזמנה של טריפל קפטן בורגר. רשת קפטן מגישה את הסמאש בורגר ב-12 סניפים ברחבי הארץ מעפולה עד אילת.  עודֿ,  לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי, מבצע ברשת קפטן, לכל הלקוחות בכל הסניפים – שתייה או צ'יפס בכל הזמנת טריפל בורגר (3 קציצות סמאש). המבצע יהיה זמין בישיבה בסניפים בלבד. חדש. סניף גבעתיים וסניף הבורסה ברמת גן (כשר) נפתחו לציבור וגם למשלוחים!

בסניפי רשת הבלאק בר בורגר יצוין יום ההמבורגר הבינלאומי במהלך כל השבוע, ובין התאריכים  28/5-3/6/23 , עם מנה נפלאה: מיקס בורגר ,המבורגר מנתחי בשר הבקר של בלאק ,טחונים עם וואגיו ונתח פיקניה , שילוב שיותר טעם מופלא ,ממולא בגבינת צ'דר * ומוגש בלחמנית המבורגר שחורה וקריספי בטטה מעל.בסניפים כשרים – מיקס בורגר מנתחי בשר הבקר של בלאק , טחונים עם נתחי בואנוס אייריס ואנטריקוט , ממולא בגבינה טבעונית במחיר של 79 שקל.

כהרגלם בקודש, במסעדת CONMIGO במודיעין החליט השף עידו אלקיים, בעלי המסעדה על ערב ספיישל שכל כולו יוקדש להמבורגר בלבד.כל סועד שיגיע למסעדה בערב  ה28.5  יקבל תפריט סגור ובו שלושה סוגי המבורגר שכ״א שוקל 100 גרם: המבורגר בקר קלאסי, המבורגר כמהין והמבורגר מעושן, עם תוספת של צ׳יפס קלאסי ופוטטוס, ועם תוספות לבורגר: ריבת בצל/ פטריות מוקפצות וירקות. בנוסף לרטבים שיוגשו לצד ההמבורגר (מיונז, קטשופ וחריף), יוגשו רטבי הבית שהוכנו גם הם במיוחד לערב זה: איולי דבש/ איולי ציפוטלה/ שום קונפי וצ׳ימיצ׳ורי. ניתן יהיה לשדרג עם תוספת כבד אווז או בשר מפורק. בערב זה תהיה גם אפשרות טבעונית: שלושה המבורגרים טבעוניים (כ״א 100 גרם). בגזרת השתייה: לאורך כל הערב יימזגו ללא הגבלה בירות מהחבית של ״בירה אש- אמבר ובלונדינית״, והעלות לסועד תעמוד על 170 שקל.

 

במסעדת הגראז' ישיקו את תפריט הסמאש – בורגרים החדש של המקום. כיאה למזללה האמריקנית, כמובן שזה יהיה מושחת וחגיגי בדיוק כמו שהם יודעים לעשות עם לא פחות מ- 4 סוגים שונים של קציצות חדשות שיוגשו בלחמניית חלב, כולן על בסיס הקציצות הקבועות של המקום הקרויות על שמות עבריינים פופולריים: Soprano Smash עם 2 קציצות סמאש – נטו בשר בקר, מלח ופלפל, Escobar Smash2 קציצות סמאש – בשר בקר ותערובת פלפלים מקסיקניים חריפים. מנות ה- Smash Burger יימכרו במסגרת דיל הכולל טופינג צ'דר על כל קציצה, תוספת צ'יפס ושתייה קלה או שליש בירה מהחבית בלבד ולא ניתן לעשות שינויים במנות. המחיר 85 שקל.

ברשת סמאש יציעו מגוון המבורגרים ליום הבינלאומי ובינהם הוואי סטייל סמאש טרופי – קציצת סמאש עם בייקון טלה פריך, פרוסת אננס צרובה, חסה, בצל סגול, עגבניה ורוטב איולי צ'יפוטלה, סאן פרנסיסקו פרפקט סמאש – קציצת סמאש עם גבינת "בושה" עיזים, חסה, ריבת צ'אטני שזיפים, בצל סגול ואיולי שום קונפי, ניו מקסיקו ריקו סמאש – קציצת סמאש עם ממרח אבוקדו, חסה, עגבניה, בצל סגול, נאצ'וס, פלפל חלפיניו מוחמץ ורוטב איולי צ'יפוטלה מעושן – ועוד.

ברגר קינג ישראל חוגגת את יום ההמבורגר העולמי ויוצאת במבצע מיוחד ביום ראשון ה-28.05.23. במסגרת המבצע הרשת תשדרג כל הזמנת מנת וופר ותוסיף במתנה קציצת בקר צלוי על הגריל, כך שכל מי שמזמין כריך וופר יקבל דאבל וופר וכל מי שיזמין דאבל וופר יקבל מנת טריפל וופר. המבצע חל על הזמנת כריכים והזמנת ארוחות מלאות ותקף באיסוף עצמי או בישיבה במסעדות הרשת בפריסה ארצית (למעט הסניפים בשדות התעופה).

אגאדיר מציגה את הספיישל שלה לכבוד חג השבועות ויום ההמבורגר הבינלאומי (28.05). המבורגר בעל טעמים מיוחדים עם גבינת הבורסן, גבינה טרייה לבנה ומוקצפת בעל מרקם מיוחד וטעם מיוחד. ההמבורגר יוגש בכל הסניפים ויהיה זמין גם במשלוחים. בורסן בורגר (220 גרם) מוגש עם גבינת בורסן, אגס מקורמל, אגוזי מלך, עלי רוקט, ממרח קונפי שום וריבת בצל  מחיר – 76 שקל.

לרגל יום ההמבורגר הבינלאומי משיקים ברשת בורגר סאלון המבורגר מיוחד שהוא שילוב של קציצת הווילד המפורסמת של הרשת (160 גרם) לצד קציצה נוספת של המבורגר פרגית (160 גרם), ההמבורגר המיוחד יימכר בעלות של 59 שקל בלבד .תקף בין התאריכים 28.5-1.6

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB חוגגת את יום ההמבורגר הבינלאומי, ומשיקה  קולקציית ספיישל של מנות המבורגרים חדשות, אשר תוגשנה במסעדות הרשת החל מה 23 למאי, למשך חודש ימים. בסדרה החדשה ניתן להנות מ – 4  המבורגרים חדשים: קריביאן בורגר- המבורגר מנתחי בקר טריים מובחרים, אננס צרוב, בריסקט שחור מעושן, עם רוטב צ'ילי וסרירצ'ה. מוגש בלחמנייה עם רוטב אלף האיים, חסה אייסברג, פרוסות מלפפון כבוש, חלפינו מוחמץ ובצל סגול, בושה בורגר- המבורגר מנתחי בקר טריים מובחרים, גבינת בושה, ריבת חלפיניו ופנצ'טה טלה. מוגש בלחמניה עם איולי חרדל, אורגולה, פרוסות מלפפון כבוש ובצל סגול ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר