צילום: באדיבות וולפסון

פליקס חלפון אבא בפעם השלישית ופוגש את אותה הדמות בחדר הלידה

"אני מאוד מתרגש. כאילו שוב הנפתי את הגביע עם ניצחון", אמר חלפון לאחר הלידה

פורסם בתאריך: 30.12.19 15:24

הבוקר נולדה בבית החולים וולפסון בת לפליקס חלפון ולאשתו טלי. מדובר בבתו השלישית של חלפון, בן 47, שלו שתי בנות מנישואיו הראשונים.

חלפון, שנישא לפני כשנה לטלי כתר, שימש בעבר כשחקן במועדון הפועל תל אביב במשך עשור. לאחר מכן שיחק במכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ובמועדון בני יהודה. לפני כ-20 שנה הוא הניף את גביע המדינה בכדורגל ואף שימש כמגן הימני של נבחרת ישראל בכדורגל.



בשיחה עם "השקמה חולון" אמר חלפון לאחר הלידה: "אני מאוד מתרגש. כאילו שוב הנפתי את הגביע עם ניצחון, כי אחרי 20 שנה הכי כיף להגיע שוב לחדר לידה. אשתי האלופה ילדה תוך שעה".

מדובר בבתו השלישית של חלפון והראשונה במסגרת נישואיו עם אשתו השנייה, טלי כתר. "זו ילדה משותפת של שנינו. כמו גיבורה היא עשה היא עשתה את זה. היא הביאה לי חשק לעוד. זה כיף", אמר.

לא רק שמדובר בלידת בתו השלישית של חלפון, מתברר שאותה מיילדת נחכה בכל הלידות של בנותיו. "זה עשה לי דז'ה וו", אמרה ל"השקמה חולון" המיילדת צביה כאייב, "פליקס התרגש מאוד. זה החזיר אותו 20 שנה אחורה ובשבילו זו הייתה חוויה. גם אותי זה ריגש. במקרה יצא שילדתי את שלוש הבנות שלו. הוא נזכר בי כשראה אותי".

שמו של חלפון נקשר לפני 16 שנה בפרשת הברחת סמים בעקבותיה הורשע וריצה שלוש שנות מאסר. גם השנים שבאו אחר כך לא היו קלות עבורו. כיום עובד חלפון במחלקת הספורט של עיריית בת ים ואחראי על מחלקת הנוער של מועדן מכבי עירוני בת ים.

הוא מספר כי כיום הוא רואה בכך שליחות לעבוד עם ילדים ולהכשיר את הדור הבא של שחקני הכדורגל. "אני מתעסק עם ילדים וזה ממלא אותי לראות את ההורים שמתייעצים אתי אם הילד שלהם יהיה כוכב מגיל חמש. בבת ים יש סוף סוך יש בית ספר לכדורגל", הוא אומר, "אני עם 400 ילדים בבית הספר ובמתנ"סים וזה נותן לי כוח".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

3 תגובות
  1. מיקי

    ברכות לפליקס טלי והמשפחה המתרחבת.
    ולכם השקמה: כבר עשיתם כתבה משמחת ומפרגנת, למה צריך כל פעם מחדש כשמזכירים את פליקס "לדחוף" שוב את הפרשה ההיא? אפשר גם רק לשמוח בשמחתו.

  2. גל

    לפליקס חלפון ולאשתו מזל-טוב ליום הולדת הבת אושר ועושר בחיים והמון בריאות והצלחה
    פלוס בעזרת השם תגלו אותה בנחת.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר