ואז הגיע לחולון איתי לוי

פורסם בתאריך: 6.9.22 08:58

בתחילת השבוע בשעות הבוקר הגיע הזמר המצליח ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי לסט הצילומים של לי קופר, לרגל קמפיין סתיו-חורף 2023 של המותג, שנערכו במספרה יוקרתית בעיר חולון, בלוקיישן שעוצב בהשראת הטרנדים החמים לחורף הקרוב. לוי (34), המשמש זו עונה שישית כפרזנטור של לי קופר, פגש על הסט את חברתו הוותיקה דורין דותן  מי שנבחרה להצטלם לצידו לקמפיין החדש.



דורין דותן בת ה 29 נשואה ומתגוררת בהרצליה, זהו הקמפיין הראשון שלה. היא חזרה לפני כחודשיים מהפיליפינים שם הצטלמה לעונה ה 12 החדשה של תכנית "הישרדות", שתעלה מייד לאחר החגים בערוץ 13.  איתי הגיע לצילומים רגע אחרי סיבוב הופעות בקיסריה במהלכו הופיע שני ערבים ברציפות על הבמה הנחשקת, ואחרי שהוכרז כי נכנס לנעליו של יהורם גאון, ונבחר לשחק את "קזבלן" בתיאטרון הבימה. במהלך הצילומים יצא לאור שיר נוסף מאלבומו התשיעי עליו עובד בשנה האחרונה, "לא עושה לך כלום", בלדה מרגשת ונוגעת ללב.

איתי לוי על צין כי "יש לי רצון עז להתחיל לכתוב בעצמי שירים, וליצור מוזיקה ללא מילים,  אני עובד על זה ורוצה להפתח בעניין זה.  בקרוב אחגוג עשור לקריירה שלי בארץ כזמר והיום אני כבר בשל  ליצור. אני חושב שהאלבום הבא שלי יהיה קצת שונה, המון מוזיקה פחות טקסטים ויותר שילובים מעניינים." 

דותן עדכנה את לוי שהיא בימים אלה עוברת לביתה החדש בהרצליה, אותו שיפצה במשך כשנה וחצי ובמסגרת זו תיעדה הכל לסדרת אינסטגראם שתעלה בקרוב.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר