חיוך של מיליון דולר ביום אחד: הרופא שמנצח את הזמן

ד"ר סולומון טוקוב, שצבר שנים של ניסיון במרפאות ברחבי הארץ, הצליח להגשים את החלום ולהקים מרפאה חדשנית שמצליחה לנצח את הזמן

פורסם בתאריך: 26.10.17 14:11

איך עוברים טיפולי השתלות שיניים ביום אחד? במרפאה של ד"ר סולומון טוקוב, שברחוב רוטשילד בבת ים, מצליחים לחסוך זמן גם בטיפולים מורכבים במיוחד, כולל השתלות שיניים.

בעוד שלרוב מדובר בתהליך מורכב, הכולל זמני המתנה ממושכים של מספר חודשים בין שלב לשלב (מהעקירה, דרך השתלים והשיקום הזמני, עד השתל הקבוע), אצל ד"ר סולומון תוכלו לעבור את כל התהליך הראשוני באותו היום, ולצאת מהמרפאה עם שיקום זמני וחיוך מלא. המענה המהיר מתאפשר באמצעות צוות המטפלים והכירורג שעובד במקום, וכן הציוד החדשני, המתקדם והמוקפד שהמרפאה מציעה; "אפשר להגיע, לעשות צילום פנורמי במקום אם צריך, הכול ניתן במקום, לקבל תכנית טיפולית במקום ולהתחיל", מסביר ד"ר סולומון טוקוב.

 

החיוך הרחב הוא המוטיבציה שמניעה את ד"ר טוקוב בעיסוקו בתחום רפואת השיניים. טוקוב, בן 30, נשוי ואב לארבעה ילדים, בהם תאומים בני שנתיים, פתח את המרפאה בבת ים לפני ארבע שנים; "אצלנו הבוכרים הכול קורה מהר", הוא צוחק. קדמו לה שנים של עבודה בעשרות מרפאות שיניים ברחבי הארץ. "היו ימים שעבדתי כל יום במרפאה אחרת", הוא מספר ומוסיף שבאותה העת צבר ידע יקר ערך, וחידד את החלום בראשו: מרפאה מעוצבת, חדשנית, אסתטית ומטופחת, שמציעה חוויה מקצועית ונעימה. לצד החידוש המשמעותי בתחום השתלות השיניים, מציעה המרפאה את כלל שירותי רפואת השיניים, המשמרת והאסתטית – מסתימה פשוטה, עד טיפול שורש, הלבנה וציפוי חרסינה בוהק לשן.

המגמה, כך נדמה, מתעצבת וברורה בשנים האחרונות, ובמיוחד באזור המרכז: האסתטיקה חשובה לאנשים לא פחות מהבריאות (בכל זאת, בריאות מנצחת). כולם רוצים חיוך מיליון דולר, ובצדק.

כתובת: רוטשילד 32, בת ים. טלפון: 03-6345505

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר