המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון

סקר משרד הבריאות: חדר המיון ב"וולפסון" מהגרועים בישראל

חדר המיון ב"וולפסון" הגיע למקום הלפני אחרון בסקר שביעות רצון המטופלים שביצע משרד הבריאות ב-25 בתי חולים בארץ

פורסם בתאריך: 22.11.17 12:02

הבוקר פורסם סקר ענק שערכו בקיץ האחרון נציגי משרד הבריאות בו השתתפו בו כ־11 אלף מטופלים ב־27 בתי חולים בישראל. הסקר בדק את שביעות רצון המטופלים בחדרי המיון בבי החולים בארץ. על פי הסקר, חדר המיון בוולפסון הגיע למקום האחרון. עם משך המתנה של שלוש וחצי שעות ו-120% אחוזי תפוסה, חדר המיון בבין החולים וולפסון הוא אחד הגרועים בארץ.

בחודש יולי האחרון דיווח "השקמה-חולון" על צפיפות רבה בחדר המיון בבית החולים וולפסון. מדוברות בית החולים נמסר אז: "ביומיום יש עומס ויש המון אתגרים. אתה מגיע מהצד של האזרח, ראית את הצד שלהם. בית החולים מכסה את יפו, חולון בת ים וראשון לציון, אין מספיק אחיות, רופאים ומיטות פנויות. האוכלוסיה היא אוכלוסיה קשה, עם הרבה קשישים והרבה עולים חדשים".

עם זאת, יש לציין כי התחקיר בוצע בזמן בו חדר המיון עמד בשיפוץ. כעת, לאחר שהשיפוץ כמעט הושלם, עדיין הדוחק נותר כפי שהיה וכעת, בסקר של משרד הבריאות, מתברר כי המצב קשה אף מכפי שתואר, ומבין 25 בתי החולים בארץ, המיון ב"וולפסון" זכה לציון של 63% וממוקם במקום אחד לפני אחרון בישראל.

הסקר החדש שהתפרסם היום (רביעי) נערך בין החודשים יוני לאוגוסט השנה על ידי נציגי משרד הבריאות. חדרי המיון למבוגרים שבהם המטופלים היו המרוצים ביותר הם: השרון (82%), מעייני הישועה (80%), בית־החולים הסקוטי בנצרת (80%), פוריה (78%) וכרמל (77%). חדרי המיון שבהם המטופלים הכי לא מרוצים: ברזילי (62%), וולפסון (63%) ואסף הרופא (67%).

בשנת 2016 נמצא בסקר נוסף שערך "ידיעות אחרונות" כי חדר המיון ב"וולפסון" עומד במקום החמישי מבחינת שביעות הרצון של המטופלים (מתוך 12 בתי חולים ברמה בינונית בישראל). מה השתבש אם כן?

מדוברות בית החולים טרם נמסרה תגובה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר