ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה ומומחה הרשת
ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה ומומחה הרשת

Fit Step Pro: הדרך הבריאה להצלחה והדוגמה של הפועל חיפה

כל מה שחשוב שתדעו על "פיט סטפ פרו", המרכז האורטופדי לבריאות כף הרגל, רשת האורתופדיה הגדולה והמובילה בישראל

פורסם בתאריך: 23.5.18 17:04

"פיט סטפ פרו", המרכז האורטופדי לבריאות כף הרגל, הינה רשת האורתופדיה הגדולה והמובילה בישראל. לרשת יש כ-30 סניפים ברחבי הארץ. הרשת משווקת מדרסים גם בארה"ב בתוך סניפי DSW.

FIT STEP PRO מתמחה בעיקר בייצור ובמכירת מדרסים ייעודיים מתקדמים, פרי פיתוחה של הרשת לספורטאים ולסובלים מבעיות אורטופדיות שונות, לתיקון מנח כף הרגל והגוף ויציבה לא מאוזנת.

הצוות המקצועי של FIT STEP PRO כולל פיזיותראפיסטים בכירים שעבדו עם מועדוני ספורט מובילים באירופה, רפלקסולוגים בכירים, ספורטאים פעילים, ספורטאי עבר, מעצבי חומרים, צוות ייצור וצוות מנהלתי. בנוסף, רשת המרכז האורטופדי FIT STEP PRO היא היבואנית והמפיצה הבלעדית בישראל של מותגי אורטופדיית הספורט המובילים בעולם.

הרשת נוסדה בשנת 1956 בתל אביב על ידי ציון יעקב, אורתופדיסט מומחה לבניית מדרסים ונעליים, דור שני לבוני מדרסים והנעלה אורטופדית בישראל. ציון יעקב משמש כיום כנשיא כבוד של הרשת ומנחה את צוות המחקר והפיתוח של הרשת.

FIT PRO STEP מפעילה סניפים במוקדי הספורט המקצועני החשובים בישראל, ובכלל זה בבית הוועד האולימפי בהדר יוסף, בכפר המכביה ברמת גן ובמרכז הספורט תל אביב אליאנס – מגרש האימונים נוער מכבי תל וילדים מכבי תל אביב.

FIT STEP PRO מספקת שירותי אורתופדיה למבוטחי קופות החולים בישראל, חברות ביטוח, ארגון הנכים הכללי בישראל ולבכירי המועדונים, קבוצות הספורט והשחקנים בישראל. FIT STEP PRO מעניקה שירות לבכירי הספורטאים והרצים המקצועיים בישראל ונבחרה על ידי רוב המאמנים וקבוצות הספורט הבכירות בישראל כרשת האמינה והאיכותית ביותר.

אחרי שנת עבודה משותפת עם הפועל חיפה מתחילת העונה (כאשר אף אחד לא האמין בקבוצה) קיבל רוני יעקב מנכ"ל הרשת הודעה שיש ל- FIT PRO STEP חלק בלתי נפרד בהצלחה של הפועל חיפה השנה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

רוני יעקב: "הדבר מחמם את הלב ונותן משמעות נוספת לעבודה שלנו. אף אחד לא האמין בהם, אמרו עליהם שהם קבוצה שלא תגיע יותר  להישגים, אחרי הכל, כבר 44 שנים הם לא זכו בגביע המדינה. אבל אנחנו האמנו בהם ועדיין מאמינים בכוח שלהם כקבוצה ואם תשאלו את ניר קלינגר, למדרסים שלנו יש חלק משמעותי בהצלחה שלהם. אנחנו מחויבים לפיתוח של מדרסים מהפכניים לתחום הכדורגל ועובדים עם גדולי הספורטאים הישראלים שפעם אחרי פעם מודים לנו על ההצלחות.
"אנחנו מברכים את חברינו בהפועל חיפה על ההצלחה המטורפת שכל טיפה ממנה מגיעה להם, ומאחלים להם שהגישות האתית והספורטיבית הנדירות בנוף הכדורל הישראלי, תביא להם עוד גביעים".

פרטים נוספים: www.fitstep.co.il 1-700-700-201

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר