ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה
ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה

הרפואה המשלימה בגירסה המשודרגת מגיעה לחולון

עשרות מתושבי חולון הגיעו לפתיחת מרפאת "כללית רפואה משלימה" המחודשת. ד"ר ערן מולה, מנהל המרפאה, מסביר כיצד הפכו טיפולי הרפואה המשלימה לחלק משמעותי ברפואה המודרנית

פורסם בתאריך: 30.5.18 16:50

השבוע נחנכה מחדש מרפאת כללית רפואה משלימה בקניון חולון. עשרות מתושבי חולון הגיעו לערב היכרות והעשרה בנושא רפואה משלימה לרגל חידוש מרפאת כללית רפואה משלימה ובמסגרתו נהנו מהרצאות של רופאי הרשת, הדגמות טיפולי שיאצו ורפלקסולוגיה, ארוחת ערב ואף קיבלו שי.

ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של רשת כללית רפואה משלימה, הדגשי את חשיבותה של הרפואה המשלימה בשירותי הבריאות: "הרפואה המודרנית מאמצת את טיפולי הרפואה המשלימה ומשלבת טיפולים משלימים בהתאמה רפואית. במקרים רבים השילוב של טיפולי רפואה משלימה יכול לקדם את הטיפול הרפואי ולעזור לפתור את הבעיה. לקוחות רבים מגלים את הדרך לרפואה שלמה ומשלבים בין הטיפולים. הם מצליחים לפתור בעיות שלא הצליחו להתגבר עליהן קודם".

בהרצאתו התמקד ד"ר לוי בנטורופתיה, אחת משיטות הטיפול ברפואה משלימה, וחידש לקהל מספר כללים חשובים ומעניינים כבסיס לתפריט תזונתי בריא בשגרה, מה שגרר שאלות רבות והתעניינות מהקהל.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מנהלה הרפואי של מרפאת כללית רפואה משלימה בחולון, ד"ר ערן מולה, רופא משפחה, אמר: "בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה הולכת וגוברת במודעות האוכלוסיה לשירותי הרפואה המשלימה בישראל ובעולם. הרפואה המשלימה לעולם אינה מפרידה את הבעיה הנקודתית ממנה סובל המטופל ממצבו הבריאותי הכללי, הן הפיזי והן הנפשי, ותשאף לטפל באדם כשלם. ההתייחסות היא הוליסטית כוללת, ומלבד רשימת אבחנות רפואיות, יש גם התייחסות לאורח החיים, לתזונה, לדפוסי התנהגות וחשיבה האופייניים למטופל".

עוד הוסיף ד"ר מולה: "ניתן לחלק את הפונים לטיפולים בכללית רפואה משלימה לשלוש קבוצות. האחת, אנשים הסובלים מבעיות כרוניות ומכאבים מתמשכים, להם לא מוצאים פתרון ברפואה הקונבנציונלית (מיגרנות, כאבי גב, תשישות ועוד). הקבוצה השנייה היא של אנשים המחפשים איזון במשקל, לחץ דם, סוכר, כולסטרול ועוד, והקבוצה השלישית – מטופלים שרוצים לשמור על אורח חיים בריא ועל איכות חיים גבוהה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר