ד"ר אמין בוחארי
ד"ר אמין בוחארי

הדרך לחיוך המושלם: שיקום הפה על פי ד"ר אמין בוחארי

אחרי התמחויות בפריז ובתל אביב, ד"ר אמין בוחארי, משרטט את הדרך הקצרה והיעילה לשיקום הפה והלסת בשילוב טיפולים אסתטיים

פורסם בתאריך: 25.7.18 17:37

רבות נאמר על החיוך ועל השפעותיו על איכות החיים שלנו: הוא מפיג מתחים וחרדות, מחזק את מערכת החיסון ועוזר ליצירת חשיבה חיובית. אבל מלבד כל אלה יש את ההשפעות המיידיות שלו: הוא גורם לנו להרגיש יפים ומטופחים ויוצר משיכה גדולה יותר כלפינו מאחר שהוא סימן האוניברסלי לאושר, ומי לא רוצה להיות בקרבתו של אדם מאושר?



קל לזהות חיוך מושלם: הוא חושף שיניים לבנות ונקיות בגודל פרופרציונלי, ללא כתמים ורווחים, וחניכיים במראה בריא בצבע ורוד בהיר. למרות הרצון הטוב והכוונות הגדולות, לא כולם מצליחים לחייך חיוך מרשים ומזמין מסיבות שונות, כמו חבלות שונות ומחלות שיצרו חוסרים בשיניים ועיוותים בלסתות, דבר היוצר שפתיים ולחיים מכונסות ומראה מבוגר ולא בריא.

עבור אנשים המעוניינים להשיג חיוך יפה ובריא ולהשיב לפניהם את המראה הצעיר והקורן, ישנה בתחום רפואת השיניים התמחות בשיקום הפה. מדובר למעשה באדריכלות של המערכת הטיפולית כולה הבאה במטרה לשקם את הפה באמצעות השיניים הטבעיות או בשימוש בשתלים לתמיכה לצד בניית עצם חסרה ושיקום חניכיים.

בין המומחים הבולטים לשיקום הפה נמצא ד"ר אמין בוחארי, בוגר אוניברסיטת מונפולייה שבצרפת, עם התמחות בשיקום הפה באוניברסיטת תל אביב ובוגר השתלמויות מיוחדות בשתלים מאוניברסיטת פריז. ד"ר בוחארי, המשמש בנוסף גם כמומחה לשיקום פנים ולסתות בבית החולים רמב"ם בחיפה ובעל מרפאה פרטית ביפו, אומר כי עבורו כל מטופל הוא עולם ומלואו וכל מקרה מקבל את הטיפול שהותאם במיוחד עבורו תוך כדי התחשבות בצרכים המיוחדים של כל אדם.

"שיקום הפה בבסיסו הוא תחום המרכז בתוכו את כל הידע הדרוש לטיפול בחסר בשיניים וברקמות רכות וקשות הסובבות את השיניים",  מסביר ד"ר בוחארי, "כשמגיע אלי מטופל אני בונה עבורו תוכנית הכוללת הדמיה קדם טיפולית באמצעות מחשב, כך שניתן מראש לדעת מהם הצרכים הכירורגיים עבור אותו המטופל ומהם השלבים הדרושים במסגרת התהליך, כמו אורך הטיפול".

"כיום, עם הגישות השונות בתחום השתלות השיניים ושיקום הפה", מוסיף ד"ר בוחארי, "הטיפול במטופל חייב לעבור דרך שיקום זמני, בעל תחנות, המאפשר לשנות את שיטת הטיפול במידה שרואים כי השיטה שנבחרה לא מצליחה מסיבות כאלו ואחרות, כמו דחיית שתל. כשיש שיקום קבוע הטיפול הוא בלתי הפיך ולכן חובה שיקום זמני שלאחריו מגיע השיקום הקבוע. בנוסף, השיקום הזמני מאפשר למטופל להסתגל ולקבל טוב יותר את השינוי".

עוד מספר ד"ר בוחארי כי "בתחום האסתטיקה אני מבצע שחזורים אסתטיים בצבע השיניים הטבעיות, לכל אדם ישנו צבע השיניים הטבעיות שלו ולכן גם שחזורי השיניים צריכים להיות מותאימים אישית לצבע המטופל, ובנוסף, אני משפר את צורת השיניים תוך שימוש בחומרים חדשניים".

על תחום שיקום הפה מרחיב ד"ר בוחארי ואומר כי " שיחזור, בנייה והשלמה של שיניים חסרות מתבצע במרפאתי תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. בתחום הכירורגיה וההשתלות  אני מבצע ניתוחים להשתלות שיניים בטכניקה חדשנית  החוסכת מהמטופל תפרים ומקצרת את זמן ההחלמה ומפחיתה את הכאב".

במרפאתו שביפו מקבל ד"ר בוחארי ילדים ומבוגרים ומטפל בהם באמצעות המכשור החדיש ביותר ובעזרת צוות רחב ומיומן שמעניק טיפולים משמרים ואסטטיים, לצד שיקומי פה מורכבים.

בין הטיפולים האסתטיים ניתן לקבל זריקות מילוי לפנים (מילוי שפתיים, מילוי קמטים, טיפול בקו לסת וכדומה) והלבנות שיניים באמצעות שימוש בלייזר וחומרים ביולוגים שהוכחו כלא פוגעים בשיניים ומפיקים תוצאה מיידית ומרשימה, לצד שיטת הסדים והג'ל לשימוש ביתי.

כל טיפולי השיניים, השיקום וההשתלות, לצד אמצעי ההדמיה (צילומים רגילים ופנוראמיים) ניתנים אצל ד"ר בוחארי אמין תחת קורת גג אחת ובכך חוסכות ללקוח תיזוז בין מרפאות שונות. כאשר הלקוחות זוכים בטיפול איכותי ובמחיר שפוי ולהחזרים כספיים, במידת האפשר, מאחר שמרפאתו של ד"ר בוחארי מקושרת לכל חברות הביטוח וקופות החולים.

ד"ר בוחארי אמין
שדרות ירושלים 102, יפו
03-5180835
054-4270160
קישור למייל

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר