ד"ר סרגיי קידר, מנהל מחלקת כירוגיית ילדים ב"וולפסון"

"וולפסון": ד"ר סרגיי קידר מונה למנהל המחלקה לכירורגיית ילדים

"אפעל להבאת כשרונות לרפואה ובתחום ההוראה והמחקר שישפיעו על תדמיתו החיובית של המרכז הרפואי וולפסון בקהילה", אמר ד"ר קידר עם מינויו

פורסם בתאריך: 8.10.18 20:52

ד"ר סרגיי קידר מונה למנהל המחלקה לכירורגית ילדים במרכז הרפואי ע"ש אידית וולפסון בחולון. ד"ר קידר סיים בהצטיינות את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת אופה ברוסיה. הוא בעל שתי התמחויות: כירורגיה כללית וכירורגיית ילדים.

את התמחות בכירורגיית ילדים עשה בבית החולים דנה-דואק במרכז הרפואי תל אביב ושימש כרופא בכיר במחלקת כירורגיית ילדים עד לאחרונה. בנוסף, לד"ר קידר ניסיון אקדמי במרכז הרפואי תל אביב בהוראת סטודנטים ישראלים ואמריקאים. הוא פועל לקידום כירורגיה לפרוסקופית וטורקוסקופית, כירורגיית מומים מולדים ומערכת העיכול ועוד.

עם מינוי לתפקיד אמר: "אני רואה בתפקידי כמנהל מחלקת כירורגיית ילדים השפעה ארוכת טווח על תדמיתו החיובית של המרכז הרפואי על מנת שיהווה מוקד משיכה. לא בכל יום ניתנת הזדמנות להקים מחלקה מן היסוד, בפרט כשמדובר באזור מרכזי הצמא לרפואה טובה לשנים הבאות. אפעל להבאת כשרונות חדשים לרפואה והן בתחום ההוראה והמחקר ולהשפעה ארוכת טווח על תדמיתו החיובית של המרכז הרפואי וולפסון בקהילה. אני משוכנע כי רוח חיובית ומקצועית תסייע רבות".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, בירכה על מינוי של קידר: "תחום כירורגיית הילדים מספק פתרונות במגוון מצבים רפואיים בילדים, וכן מקיים שיתוף פעולה עם מחלקות רבות במרכז הרפואי, כגון הפגייה, רפואה דחופה בילדים ויחידת הטראומה בילדים. לשמחתי הרבה, גייסנו את אחד הרופאים הטובים והמקצועיים ביותר הקיימים היום בישראל בשדה זה, ואני מאחלת לו הצלחה רבה".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר