ד"ר אנדריי שופן, מנהל מיון "וולפסון". צילום: נאור בן סלמון

ד"ר אנדריי שופן מונה למנהל המיון בבית החולים וולפסון

ד"ר שופן, ששימש עד לאחרונה כסגן מנהל המחלקה לרפואה דחופה ב"אסף הרופא", מחליף בתפקיד מנהל המיון את ד"ר משה שריסט

פורסם בתאריך: 16.1.19 17:28

ד"ר אנדריי שופן מונה לאחרונה למנהל המחלקה לרפואה דחופה (מיון) במרכז הרפואי וולפסון בחולון. עד לאחרונה שימש ד"ר שופן כסגן מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי שמיר ("אסף הרופא"), שם סיים את התמחותו ברפואה דחופה וברפואה פנימית.

ד"ר שופן, בן 51, נשוי ואב לשתי בנות, כיהן בעבר כמנהל מחלקה פנימית בבית החולים הצבאי בסנט פטרסבורג וכרופא פנימאי בבית החולים העירוני של העיר. הוא בוגר לימודי רפואה בהצטיינות באקדמיה לרפואה צבאית בסנט פטרסבורג ולימודי תואר שני בניהול מערכות בריאות של אוניברסיטת בן גוריון בנגב. בזמנו החופשי הוא משתתף בטריאטלונים ואף סיים מסלול "איש הברזל'.

ד"ר שופן מחליף בתפקיד מנהל המיון ב'וולפסון' את ד"ר משה שריסט, אשר שב באחרונה אל המרכז הרפואי שמיר לאחר כהונה בת חמש שנים ב"וולפסון".



ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית "וולפסון'" ביכה על מינויו של ד"ר שופן וציינה כי הוא "מביא עימו יכולות מקצועיות גבוהות, בשילוב עם יכולות אישיותיות ושאיפה למצוינות – כמי שהציב לעצמו מטרה אישית להיות 'איש ברזל' וגם עמד בה". עוד ציינה ד"ר אנגל כי "המחלקה לרפואה דחופה משולה לחלון הראווה של המרכז הרפואי. מדובר במחלקה חשובה ומשמעותית, העומדת בקשר רציף עם יתר המחלקות. מיד עם תחילת כהונתו, ד"ר שופן הציב יעדי צמיחה גבוהים, הן ברמת איכות הרפואה והן ברמת השירות והיחס האישי, ואני בטוחה שיוביל את המחלקה למצוינות ולהצלחות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר