מרכז עמל בחולון

סיוע ליד הבית: מרכז סיעודי חדש בחולון יעניק את כל השירותים תחת מטרייה אחת

המרכז "עמל ומעבר" בשכונת נאות רחל, מפעיל מערך סיעוד כולל וכן שירותי ייעוץ לתושבי העיר והסביבה

פורסם בתאריך: 13.11.19 17:39

בשורה לתושבי חולון: קבוצת שירותי הבריאות והסיעוד "עמל ומעבר", חנכה השבוע את המרכז החדש שלה בשכונת נאות רחל. המרכז, שמשתרע על שטח של 400 מ"ר ישרת למעלה מ-1,500 איש מחולון וסביבתה.

בטקס פתיחת המרכז השתתפו מנכ"לית הקבוצה דליה קורקין, מנהלי החברות שייתנו שירותים נוספים לבאי המרכז וכן אורחים רבים נוספים שהתרגשו ממעמד התקנת המזוזה במקום.

במרכז היוקרתי והחדיש של "עמל ומעבר" יפעל מערך סיעוד כולל, אשר יספק טיפול הולם. הטיפול יבוצע הן בתוך המרכז והן באמצעות שירותי הסיעוד הביתי של מטפלים ועובדים סוציאליים, שמגיעים לבתי המטופלים באזור.

כמו כן, יינתנו במרכז שירותי "יד מכוונת" – תכנית המסייעת למי שכושר עבודתו נפגע ומעוניין להגיש תביעות לביטוח הלאומי. במרכז תפעל גם תכנית "ידיד נפש", תכנית שיקומית לשילוב בקהילה באמצעות טיפולים אישיים וקבוצתיים במגוון תחומים – החל מריפוי בעיסוק, דרך אמנות ועוד. הכל, כדי לסייע למטופל להשיג עצמאות תפקודית שמאפשרת את שילובו בקהילה.

ערן גולדשטיין, מנהל תחום טיפולי הבית בקשישים במרכז בחולון, אומר כי "המרכז החדש נותן מענה לקשישים תושבי העיר, ולכל אדם שמתמודד עם בעיות נפשיות או נזקק לעזרה בנושא של זכויות רפואיות. זו פעם ראשונה שכל השירותים האלה יינתנו לתושבי האזור תחת מטרייה אחת. אנחנו, עובדי המקום, כבר מוכנים וזמינים ונשמח לשרת את כולם במקצועיות".

גיא גולדנברג, מנהל פרויקט "יד מכוונת" ב"עמל ומעבר": "במרכז עתידים להתקבל מאות אנשים בחודש ואנו מכינים אותם לקראת הליך הגשת תביעה לביטוח לאומי, עקב שינוי במצב הרפואי והתפקודי שלהם. אנחנו מסייעים בהכנה ובסידור של התיק הרפואי כך שיהיה תואם לתלונות, למגבלות ולמצב הרפואי. המרכז החדש שלנו בחולון ייתן מענה בנושא זה לכל אזור גוש דן".

שירה צוברי, מנהלת מחוז גוש דן של "ידיד נפש": "המתחם הינו חזון של הקבוצה שמתממש בפועל. כל שירותי הטיפול של הקבוצה יהיו באותו מתחם. זוהי הזדמנות לשיתופי פעולה מפרים בתחומים השונים במטרה לספק את השירותים האיכותיים ביותר, במרכז ובבתי המטופלים".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר