עוז דניב

בזכות ההמונים שהתגייסו לעזרתו: חייו של בן ה-27 מחולון ניצלו

מבצע גיוס התרומות עבור השתלת כליה לעוז דניב מחולון הסתיים בהצלחה

פורסם בתאריך: 1.12.19 11:10

מבצע גיוס התרומות להצלת עוז דניב בן ה-27 מחולון שזקוק לתרומת כליה הסתיים בהצלחה, וכעת הוא מחלים בבית לאחר ביצוע ניתוח השתלת הכליה בחו"ל.

לפני כחצי שנה חייו של עוז התהפכו לחלוטין וכל זאת בשל בדיקת דם פשוטה שגילתה כי הוא חולה במחלה כליות סופנית וזקוק בדחיפות להשתלת כליה. בעזרת חבריו הקרובים פנה עוז וביקש את עזרת הציבור במימון השתלת הכליה, במבצע לגיוס תרומות בסך 750 אלף שקל לביצוע השתלת כליה בחו"ל. "קשה לי מאד לבקש מכם, אבל אני זקוק לעזרתכם", אמר עוז והוסיף כי "התקווה היחידה שלי היא שאתם אלה שיכולים להציל אותי".



דניב, סטודנט להנדסת חשמל, המתגורר בשכונת בן גוריון, סיפר בריאיון להשקמה חולון על הגילוי הדרמטי ששינה את חייו: "הייתי בחור רגיל ובריא לחלוטין. בוקר אחד עברתי בדיקת דם שגרתית, אבל כשהגיעו התוצאות הרופא שלח אותי בדחיפות למיון. עברתי אינספור בדיקות".

"לאחר שהגיעו תוצאות הבדיקות, סירבתי להאמין", אמר דניב, "הבדיקות הראו שקיימת  אצלי מחלת כליות סופנית. המחלה למעשה גרמה להרס כבד ולנזק בלתי הפיך לשתי הכליות שלי. כאשר כיום רק 19 אחוז מהכליות מתפקדות".

בהיעדר תורם מישראל דניב בדק את האפשרות לעבור השתלה בחו"ל שעלותה גבוהה מאוד ולכן פנה לעזרת הציבור. "עלות ביצוע ההשתלה בחו״ל היא גבוהה מאוד. נכון לעכשיו, אחרי שאספתי את כל החסכונות שלי ושל משפחתי, עדיין חסרים לי כ-750 אלף שקל לביצוע ההשתלה, והמצב הרפואי שלי מדרדר ככל שעובר הזמן".

"יש לי עוד כל כך הרבה תוכניות וחלומות שלא הספקתי להגשים", אמר עוז . "אני חולם להתחתן עם בת זוגי, להקים בית, והפחד הגדול שלי הוא שאולי גם לא אספיק להיות אבא".

כאמור, לפני כחודש הסתיים המסע לגיוס הכספים בהצלחה ועוז עבר השתלת כליה בחו"ל. בפוסט מרגש בפייסבוק הודה עוז לכל החברים והתורמים הרבים שהתגייסו לעזרתו.

"אנחנו שמחים לעדכן שבעזרת ההתגייסות המדהימה שלכם, הגענו ליעד! התרגשנו מאוד מכמות האנשים שתרמו ונרתמו לסייע לנו, חיממתם לנו את הלב. אני מאושר לעדכן שבשעה טובה עברתי בהצלחה את השתלת הכליה בחו״ל".

עוז תיאר את קבלת הפנים המרגשת שלה זכה בשדה התעופה כשחזר לארץ מהניתוח לפני כמה ימים. "כעת אני נמצא בבית בהחלמה ומקווה לשוב לשגרה במהרה. בהזדמנות זו, אני רוצה לשוב ולהודות לכל אחד ואחת מכם על התמיכה חסרת הגבולות והאהבה הענקית שהענקתם לי לכל אורך הדרך. אתם גדולים מהחיים. תודה רבה מכל הלב".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר