צילום: Tero Vesalainen / shutterstock.com
צילום: Tero Vesalainen / shutterstock.com

עשרות אלפים התחסנו נגד שפעת במהלך השבוע האחרון

בהלת השפעת: בעקבות הסיכובים שהסתיימו במוות עלייה משמעותית במספר המתחסנים. מנהל מינהלת חולון בת ים-מחוז תל אביב יפו בכללית: "אנחנו רואים כמה החיסון אפקטיבי ורוצים למנוע תחלואה נוספת"

פורסם בתאריך: 29.12.19 11:07

עלייה במספר המתחסנים נגד השפעת, בעקבות שלושה מקרים של סיבוכים שהסתיימו במוות של צעיר בן 19, נערה בת 14 ופעוטה בת שנה וחצי. נכון להבוקר (ראשון) התחסנו כ-19 אלף מטופלים.

מנהל מינהלת חולון בת ים-מחוז תל אביב יפו בכללית, ד״ר הנרי ג’ינגיחשוילי, אומר: "אני קורא למטופלים שלנו לבוא ולהתחסן. אנחנו רואים כמה החיסון אפקטיבי ורוצים למנוע תחלואה נוספת".



מהכללית נמסר כי מספר המתחסנים עד לסוף השבוע הגיע כמעט למיליון, כאשר ביום רביעי חלה עלייה משמעותית ונרשם מספר המתחסנים גבוה במיוחד של יותר מ-30 אלף. כמו כן, במרפאות מסוימות אזל מלאי החיסונים באופן נקודתי.

מנהל רפואי מחוז תל אביב יפו בכללית, ד"ר רוני ורד, קרא לציבור: "לכו להתחסן. ההמלצה להתחסן חלה על כל האוכלוסיות, אבל בעיקר חשוב לאוכלוסיות המוגדרות בסיכון, כמו נשים הרות, ילדים עד גיל 12, חולים כרוניים ובני 65 ומעלה".

ד"ר ורד הוסיף כי "צריך לזכור ששפעת היא מחלה שניתן למנוע אותה באמצעות חיסון שהוכח מחקרית כיעיל במניעת התחלואה".

ממחקר שבוצע לאחרונה במכון כללית למחקר, עלה כי חיסון נגד שפעת מפחית ב-54 אחוז את האשפוז בבית חולים בקרב ילדים עד גיל שמונה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר