היולדת הראשונה בוולפסון: "לא חשבתי שלידה תקרה בעשור החדש"

"הייתה לידי מישהי ועשינו סוג של תחרות מי תלד ראשונה", מספרת עדן דדון בת ה-26 שהקדימה בדקה את היולדת שהייתה לידה

פורסם בתאריך: 1.1.20 15:52

עדן דדון בת ה-26 היא יולדת הראשונה בבית חולים וולפסון בחולון לשנת 2020: "לא חשבתי שזה יקרה".



דדון, תושבת בת ים, לא חשבה כי היא תהיה היולדת הראשונה בבית החולים וולפסון לשנת 2020. בדיוק חמש דקות לאחר השעה חצות, זה קרה, עדן ובעלה חן הפכו לאבא ואמא ונולדה תינוקת במשקל של שלושה ק"ג ו-800 גרם.

"הייתי אמורה ללדת לפני", מספרת דדון ל"השקמה חולון", "לרגע לא חשבתי שהילדה תתעכב ותקרה בעשור הבא. הייתי כבר מהשעה שלוש בחדר הלידה ואנחנו חשבנו שהלידה תהיה באזור השעה אחת עשרה וחצי בלילה".

אלא שלאחר שהלידה התעכבה החלה להבין דדון כי היא תלד לאחר כניסת השנה החדשה, כאשר לא היה בטוח שהיא תהיה הראשונה. "הייתה לידי מישהי ועשינו סוג של תחרות מי תלד ראשונה. היא ילדה בסוף בחצות ושש דקות".

"לא ציפיתי לזה. לא היה אכפת לי אם זה יקרה לפני או אחרי", היא מוסיפה, "רק רציתי שהיא תצא. היה קשה אבל היה את יונתן המיילד המקסים. באמת בזכותו עברתי את זה בקלות. הוא היה מקסים ועזר לי מלא".

יונתן עוזרי שכאמור שימש כמיילד בילדתה של דדון, משחזר: "האמת שהיא ממש לא תכננה את זה והלידה התקדמה וגלשו לשנת 2020. בעלה חן היה שם והייתה אווירה ממש נעימה בחדר. כשהבנו שזה מגיע בחצות דיברנו בחדר אם זה יהיה ב-2020 וזה היה מקרי בהחלט".

קרה לך להיות בלידות כאלה בעבר?

"לא. זו פעם ראשונה".

מה תאחל?

"יהיו מזל טובים כפולים וגם יש אבא, אמא וסבתא חדשים. הלידה הייתה כזו טובה עם אנרגיות טובות. שיגדלו בנחת ובריאות עד 120 ושיזכו לעוד לידות וחגיגיות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר