שליו בן ה-13 שמתמודד עם סוכרת נעורים כבר 8 שנים בא להגיד תודה

כבר שמונה שנים שהצוות הרפואי מלווה את שליו. בחודש שעבר כאשר חגג בר מצווה, הגיע הצוות לחגוג איתו: "סוף סוף אני יכול להודות על מה שהם עושים עבורי"

פורסם בתאריך: 12.1.20 20:42

שליו פנקר המתמודד עם סוכרת נעורים כבר שמונה שנים, הגיע לומר תודה לצוות הרפואי שטיפל בו ומלווה אותו בהתמודדות המאוד לא פשוטה.

מחר (שני) יתקיים יום התודה הישראלי. יותר מ-55,000 בנות ובני נוער מכל רחבי הארץ צפויים לקחת חלק ביום זה, שהפך למסורת שנתית ביוזמת והובלת "נוער לתת" – ארגון הנוער של ארגון לתת. אמירת התודה לנותני השירות במרחב הציבורי הסובבים אותנו, שלרוב אינם זוכים להכרה ולהתייחסות.  במהלך היום צפויים להגיע בני הנוער לבתי חולים, תחנות משטרה, מד"א ומכבי אש, ולהודות גם לעובדי ניקיון, מאבטחים, עובדי משק ונתוני שירות נוספים.



שליו פנקר, בן ה-13, הגיע בגיל חמש למחלקה לסוכרת נעורים בבית החולים וולפסון. במהלך הזמן שבו טופל במחלקה נוצר קשר מיוחד וקרוב בינו לבין הצוות הרפואי, הכולל את ד"ר שירלי אבירי והאחות רגינה ויסגלס.

בחודש שעבר חגג פנקר בר מצווה כאשר הרופאה ואחות שטיפלו בו הגיעו להשתתף בחגיגה. הבוקר, כחלק מיום התודה שיחול מחר,  הגיע פנקר למחלקה ומסר תודה גדולה לצוות שטיפל בו. כמו כן, מסר ציור שיצר – אותו תלו לאחר מכן במסדרון המחלקה.

"היה לי כיף ומרגש כי סוף סוף אני יכול להודות על מה שהם עושים עבורי", אמר פנקר ל"השקמה חולון", "הם שמונה שנים מלווים אותי ואני לא אשכח את זה. הם לימדו אותי מה המשמעות של להיות מאוזן".

פנקר אומנם מתמודד עם סוכרת נעורים מגיל חמש, אבל היום הוא יודע להתמודד עם המחלה בזכות הצוות שטיפל בו. "הכל צריך להיות במינון", הוא מסביר, "חברים שלי שאולים אותי אם אני צריך עזרה לפעמים כשיש לי סוכר נמוך. הם מכירים אותי מכיתה א'".

ומה תוכל להגיד לילדים שכרגע אובחנו כחולים סכרת נעורים?
"אתה לא צריך לעזוב את החיים ואפשר להתקדם. זה לא כזה קשה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר