שישה חולי קורונה מאושפזים במצב קשה בבית החולים וולפסון

בוולפסון נמשך המאבק להצלת חייהם של חולי הקורונה. היום החלה לפעול מסגרת חינוכית מיוחדת לעובדים החיוניים בבית החולים

פורסם בתאריך: 23.3.20 11:49

שישה חולי קורונה מאושפזים במצב קשה בבית החולים וולפסון, כשהם מורדמים ומונשמים. זאת, על אף התרופה הנסיונית שהובאה בהטסת חירום ונוסתה בהצלחה במספר מקומות בעולם, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".

בשעה זו מטופלים בבית החולים בחולון 13 חולי קורונה, בהם שישה חולים מונשמים, במצב קשה עד קשה מאוד, חולה אחד במצב בינוני ושישה חולים במצב קל. אתמול (ראשון) הועברו שני חולי קורונה באורח קל מבית החולים וולפסון להמשך טיפול בבית המלון דן פנורמה בתל אביב.

מבית החולים נמסר כי "אנו נמצאים בקשר רציף עם משפחות החולים ובייחוד עם החולים במצב קשה, ומספקים מידע ותמיכה בתקופה לא פשוטה זו".

עוד נמסר כי בית החולים נערך לשלב הבא של המאבק הנגיף הקורונה, וכי "בימים אלה עומלים הצוותים הטכניים על הכשרה של מחלקה ייעודית נוספת והתאמות ייעודיות בחדרי המיון, הכוללות הקמת מחיצות, הפרדת מערכות מיזוג אוויר, התקנת אמצעי ניטור מרחוק, ועוד".

אתמול דווח כאן כי חמישה אנשי צוות של בית החולים נדבקו בנגיף הקורונה, בהם שתי אחיות ושלושה אנשי צוות תומך רפואה. בסך הכל נמצאים בבידוד ביתי 167 אנשי צוות מוולפסון בעקבות חזרה מחו"ל או מקרי חשיפה לחולה מאומת, ביניהם 44 רופאים ו-57 אחיות.

בתוך כך, החלו לפעול היום במרכז הרפואי מסגרות חינוכיות לילדי העובדים והצוותים הרפואיים המוגרים חיוניים בבית החולים וולפסון.

המסגרת החינוכית לילדים התאפשרה בעקבות יוזמה של האח האחראי לשעת חירום יפים פיינשטין, סגנית המנהל האדמיניסטרטיבי רחלי אסא, מנהלת אגף משאבי האנוש אורלי מילר וסגנית מנהלת בית הספר לסיעוד ע"ש וולפסון אינגה שליו.

 

מדובר במסגרת יומית לילדים בגילאי שלוש עד 12, בשיתוף עם מורות-מדריכות חיילות ועם בית הספר לסיעוד של בית החולים וולפסון. הפעילות מתקיימת, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בקבוצות מצומצמות של ארבעה-חמישה ילדים ותוך הקפדה על כללי הבטיחות וההגיינה.

בנוסף, הורים השולחים את ילדיהם, מתבקשים לחתום על הצהרה כי אף אחד מהם אינו נמצא כעת בבידוד וכי בני המשפחה חשים בטוב. כמו כן, עם הכניסה לפעילות, נלקחים ממשתתפי הפעילות מדדי חום על ידי אח מוסמך.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר