מתחם דרייב אין בקופת חולים מכבי בחולון. צילום: יח"ץ מכבי

קופ"ח מכבי החלה להפעיל מסלול בדיקות קורונה בחולון

קופ"ח מכבי תרכז תחת קורת גג אחת את כל מסלול בדיקות הקורונה בחולון, באמצעות מתחם דרייב אין

פורסם בתאריך: 3.5.20 16:07

קופת החולים מכבי החלה השבוע לרכז תחת קורת גג אחת את כל מסלול בדיקות הקורונה למבוטחים שלה בחולון. המהלך כולל בתוכו את ריכוז כל שלבי הבדיקה, זאת החל משלב הביצוע על ידי צוותים ייעודיים ועד לפענוח התוצאות במעבדות ומתן תשובה מהירה לנבדקים. בזאת תחל התייעלות שתביא לקיצור לוחות הזמנים של הבאת תוצאות הבדיקות.



עד כה הדגימות של הנבדקים היו מועברות באמצעות אנשי מד"א אל מעבדות ברחבי הארץ, מהן היו מגיעות התוצאות לחברי קופות החולים. תהליך זה היה כרוך בסרבול אשר גרם לא פעם לתקלות במתן התוצאות, כפי שקרה למשפחה מחולון אשר סיפורה הובא כאן בהרחבה.

בדיקות של חולים מאומתים וכאלה החשודים בקורונה הנמצאים בבידוד יבוצעו מעתה בבתים ובמתחם דרייב אין ייעודי שהוקם בקומת החניון של המרכז הרפואי נאות שושנים ברחוב גאולים 43. כל הבדיקות יבוצעו על ידי דוגמים שהוכשרו לביצוע המשימה. תוצאות הבדיקות יועברו ישירות לתיק החבר ממש כמו בימי שיגרה ובמידת הצורך יתבצע המשך מעקב וטיפול.

כחלק מהתהליך, חברי מכבי שיחושו שלא בטוב יוכלו לפנות טלפונית לרופא המשפחה והילדים, שיאבחן אותם ויחליט בהתאם לקריטריונים המקובלים האם מצבם מצריך הפנייה לבדיקת קורונה. לאחר מכן נציג של קופת החולים יצור עימם קשר לקביעת תור לבדיקה. יחד עם זאת לא תתאפשר הגעה ללא תיאום תור מראש וזאת על מנת להבטיח מרחק בטחון בין מטופל למטופל ומניעת התקהלות.



גידי לשץ ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות מסר: "מכבי כארגון בריאות מוביל לוקח אחריות על כל מערך בדיקות הקורונה בקהילה החל משלב ביצוע הבדיקה ועד שלב קבלת התוצאות. מהלך זה נועד לשפר משמעותית את השירות, למנוע אובדן בדיקות ולקצר משמעותית את לוח הזמנים של קבלת התשובות לחברינו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר