אורט חולון. השביתה נמשכת
אורט חולון

בעקבות הורים שנדבקו בקורונה: חלוקת התעודות תידחה בתיכון בחולון

מציאות הקורונה: אין טקס חלוקת תעודות ועוברים ללמידה ב-ZOOM

פורסם בתאריך: 17.6.20 22:29

בעקבות הורים לתלמידים מבית ספר אורט חולון שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה, שכבה שלמה תלמד ממחר ב-zoom וחלוקת תעודות סיום שנה יידחו.

הלילה (רביעי), נמסרה לתלמידי כיתה י"א מבית ספר אורט חולון הודעה, לפיה הורים מהשכבה התגלו כנשאים של הנגיף, ובעקבות כך החל ממחר הכיתות ייסגרו והלמידה תעשה דרך ה-zoom.



"אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, נגיף הקורונה קיים למרות שאנחנו עושים כל מה שנדרש ברמה הבית ספרית על מנת להתגונן ולשמור על כולם", כך צוין בהודעה, "בימים האחרונים חלק מהתלמידים וההורים מביעים חשש להגיע לבית הספר, ולצערנו ישנם הורים שקיבלו תוצאה חיובית (לנגיף קורונה_שב"י). עד כה, אף תלמיד לא נדבק ונקווה שגם לא יקרה הדבר. אנחנו גם יודעים על תלמידים שנאלצים כרגע להיות בבידוד ואנו רוצים לתת מענה לכולם".

עוד נמסר להורים כי "כיוון שאנחנו מאוד מודעים לנושא ורוצים לשמור על שגרה, החלטנו לנקוט בצעד הבא על מנת שלא להזיק ללמידה ולהיבחנות בזמן הבגרויות: מחר, יום חמישי, שיעורי המתמטיקה יתקיימו ב-zoom, בין השעות 08:00-10:00. את חלוקת התעודות נדחה למועד אחר (גם לנו, המחנכים, זו החלטה לא פשוטה מכיוון שחיכינו לרגע הזה והתכוננו לו רבות). בנוסף, בחינת המתכונת במקצוע היסטוריה לכל תלמידי השכבה תתקיים ביום ראשון. התלמידים יקבלו קישור למבחן שייעשה בטווח שעות שנפרסם".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר