צילום: דוברות מד"א

חולון: 61 חולי קורונה נוספו בשלושת הימים האחרונים

נמשכת העלייה בתחלואה בחולון שהגיעה ל-10.2%

פורסם בתאריך: 14.7.20 10:39

משרד הבריאות פרסם הבוקר את תמונת המצב חולי הקורונה בישראל, לפיה העלייה בכמות המאומתים לנגיף ממשיכה לעלות. במהלך 24 השעות האחרונות אובחנו בישראל 1,668 חולי קורונה חדשים – שיא חדש מאז פרוץ המגפה. בתוך כך, מספר החולים הקשים טיפס ל-179. כעת מספר החולים הפעילים בישראל עומד על 21,118 כאשר מספר הימים להכפלת החולים עומד על 12. עד כה נפטרו 364 ממחלת הקורונה.



גם בחולון ממשיך לעלות מספר חולי הקורונה. על פי העדכון האחרון של משרד הבריאות, מספר חולי הקורונה הפעילים בעיר עומד הבוקר (שלישי) על 399. בשלושת הימים האחרונים נוספו 61 חולים, עלייה של 10.2 אחוזים. עד כה בוצעו בחולון 28,962 בדיקות.

ומה המצב בערים השכנות? בבת ים נוספו בשלושת הימים האחרונים 34 חולים – עלייה בשיעור של 4.6 אחוזים, כעת מניין החולים הפעילים בעיר עומד על 520. בראשון לציון עומד היום מספר החולים הפעילים על 442, כאשר 72 מהם נוספו בשלושת הימים האחרונים – עלייה של 10.6.



בתך כך, מספר חולי הקורונה בבית החולים וולפסון עומד כעת על 16, מהם 14 חולים מאושפזים במחלקת הקורונה, מתוכם חמישה במצב קשה כאשר שניים מונשמים, שלושה חולים במצב בינוני ועוד שישה חולים במצב קל. כמו כן, שני חולים נוספים מונשמים באמצעות מכונת אקמו במחלקה לטיפול נמרץ.

תגובות

תגובה אחת
  1. פז

    עד שלא ירססו ויעשו חיטוי יסודי בכל המקומות הציבוריים לא תיפסק הקורונה. רק מסכות זה לגמרי לא מספיק!!! ראינו שבמזרח מרססים כל הזמן אפילו ברחובות ואצלנו כלום. פשוט לא חושבים על זה…. כדי לעצור את הנגיף חייבים לרסס ולחטא מקומות ציבוריים. מתי כבר מישהו יתעורר???

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר