צילום: שלומי יוסף

שר הבריאות ביקר בוולפסון והתייחס לעובד שהפר אשפוז ביתי וטס לחו"ל

לקראת פתיחת בית החולים לילדים ועל רקע ההתמודדות עם הקורונה, הגיע שר הבריאות לסיור בבית החולים בחולון

פורסם בתאריך: 4.8.20 17:39

שר הבריאות יולי אדלשטיין, ערך הבוקר סיור במרכז הרפואי וולפסון ביחד עם המנכ"לית ד"ר ענת אנגל וחברי ההנהלה, לקראת פתיחתו של בית חולים חדש לילדים על שם סילבן אדמס, ועל רקע ההתמודות עם התפשטות הנגיף.

במהלך הסיור ביקר השר אדלשטיין במחלקת הקורונה של בית החולים ובמספר מחלקות נוספות. בסיום ביקורו הצהיר שר הבריאות כי הוא ומשרדו מחויבים למלחמה בנגיף. בין היתר מסר כי היום יחל משרדו בהקצאת 2,000 אחיות והאחים, 400 רופאות ורופאים ו-700 עובדי מקצועות הרפואה והמשק לכלל בתי החולים וקופות החולים.

בנוסף, התייחס שר הבריאות לסוגיית הסגר בסופי השבוע ואמר כי אין טעם לערוך סגר חלקי. "דבר אחד ברור לקראת הישיבה מחר: אין דבר כזה חצי היריון. אם לא מתקיים סגר מלא בסופי השבוע, אין שום טעם בהגבלות החלקיות שמתקיימות בסופי השבוע".



בהמשך דבריו התייחס השר לעובד בית החולים אשר נמצא מאומת לנגיף קורונה וטס לחו"ל תוך כדי שהפר בידוד. "שמעתי אתמול על חולה מאומת שהפר בידוד וטס לחו"ל. כל אדם כזה גורם לצוותים רפואיים שעות של עבודה נוספת ומסכן ציבור רב. אני מבקש מכל האזרחים לשמור על ההנחיות ועל הכללים".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית וולפסון, סיכמה: "אנחנו מודים לשר הבריאות שהגיע למרכז הרפואי וולפסון וראה את מה שקורה עכשיו בשטח, נפגש והקשיב לכל הצוותים. מה שלומדים ועושים בשבוע של קורונה זה כמו שנה בשגרה נטולת קורונה. הקשב של השר והסיוע שלו מאד משמעותיים וחשובים למטופלים של בית החולים וולפסון, שחלקם אוכלוסיה מאד מבוגרת ועם גורמי סיכון רבים".

בית החולים החדש לילדים על שם סילבן אדמס, ייפתח בחודש הבא ויכלול 7 קומות. פתיחת בית החולים, אשר מהווה מרכז בינלאומי לטיפול במחלות לב בילדים מישראל ומכל העולם, תאפשר פינוי מיטות בבניין המרכזי של וולפסון לטובת חולי קורונה הזקוקים לאישפוז. עמותת ״הצל ליבו של ילד״ הלוקחת חלק בבניית בית החולים, מציינת השנה 25 שנות פעילות במהלכם הצילו את חייהם של יותר מ 5,400 ילדים מ 62 מדינות מכל קצוות תבל, והכשירו יותר מ120 אנשי צוות רפואי ממדינות אלו.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר