בית החולים וולפסון מציע סיוע ללבנון בעקבות האסון בנמל ביירות

"ישראל תמיד ידעה להציע ולהושיט יד לסיוע הומניטרי מהיר ואפקטיבי. אנו רואים זאת כשליחות", כך צויין בהודעה מטעם בית החולים

פורסם בתאריך: 5.8.20 16:20

בית החולים וולפסון הודיע בשעה האחרונה כי הוא מציע להעניק סיוע ללבנון, בעקבות האסון הגדול שהתרחש אתמול (רביעי), שבו הגיע מספר המיתם עד כה ל-100 איש ועוד אלפים נפצעו.

אתמול אירע פיצוץ קטלני וחזק במחסן חמורים מסוכנים בנמל העיר ביירות שבלבנון. הפיצוץ גרם למתים ופצועים רבים, ונזק רב נגרם למבנים רבים ברחבי העיר. לבנון אשר מתמודדת עם האסון הקשה, קיבלה הצעה מישראל, דרך גורמים שלישיים, לקבל סיוע הומניטרי ורפואי ממנה.



אומנם טרם ידוע האם ממשלת לבנון תיענה בחיוב להצעה של ישראל, אולם הנהלת וולפסון כבר פרסמה הודעה שבה הצהירה כי היא מושיטה יד לאזרחי לבנון ומציעה להעניק סיוע רפואי באמצעים העומדים לרשות בית החולים.

"המרכז הרפואי וולפסון עודכן בהיקף הנפגעים בפיצוץ הקשה שאירע אמש בלבנון ומציע כל סיוע הנדרש לפצועים הרבים באסון הכבד", כך נכתב בהודעה שנוסחה בעברית וערבית והועלתה בדף הפייסבוק של המרכז הרפואי בחולון. "ישראל תמיד ידעה להציע ולהושיט יד לסיוע הומניטרי מהיר ואפקטיבי. אנו רואים זאת כשליחות וערוכים לסייע לשכנינו".

עוד צויין בהודעה כי "למרכז הרפואי וולפסון מעל 25 שנות ניסיון בסיוע רפואי הומניטרי מורכב, וכלל המחלקות ערוכות להעניק טיפול רפואי מקצועי ואנושי לכל אדם".



תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    לא להציע אפילו בצחוק סיוע עם היה הפוך חלילה הם היו רוקדים סמבה. גם הם צריכים טופס 17. בושה למדינה רק אנחני התושבים אוכלים קש וחרא.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר