צילום: SamaraHeisz5 / shutterstock.com

חולון במקום השביעי בישראל בתמותה מקורונה

חולון מוגדרת כעיר צהובה בעקבות העלייה במספר החולים

פורסם בתאריך: 4.9.20 09:34

אתמול (חמישי) נרשם שיא חדש בכמות היומית של החולים המאומתים בישראל-3,000 איש, זאת לצד העלייה במספר הנפטרים כתוצאה מהמחלה, המתקרב ל-1,000.

על פי הנתונים, בחולון מתו מקורונה מאז פרוץ המגיפה – 29 איש. בבת ים מתו 41 ואילו בראשון לציון – 34. שלוש ערים עם התמותה הגבוהה ביותר הן ירושלים עם 148 נפטרים, בני ברק עם 73 ותל אביב עם 63 מתים כתוצאה מקורונה.



חולון אשר הוגדרה כעיר צהובה בעלת שיעור תחלואה בינוני, ממוקמת במקום השביעי במדד התמותה בארץ, לאחר בת ים וראשון לציון הממוקמות במקומות הרביעי והחמישי, בהתאמה.

חולון ואזור מוגדרות לפי שעה כערים צהובות. אתמול נרשמו בחולון 318 חולים פעילים. כמו כן, נוספו 163 חולים חדשים במהלך השבוע האחרון, מתוך 2,354 בדיקות שבוצעו. על פי מתווה הרמזור שהציג פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, בערים הצהובות תוגבל ההתקהלות בשטחים פתוחים עד 100 איש. בשטח פתוח של מקום ציבורי או עסקי יותר להתקהל עד 60 אחוז מהתפוסה המרבית המותרת לפי רישיון העסק או עד 100 איש לכל היותר. התקהלות בתוך מבנים תוגבל עד 50 איש. במבנה של מקום ציבורי או עסקי – לא יותר מ-40 אחוז מהתפוסה המרבית המותרת לפי רישיון העסק.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר