צילום: Ekaterina A / shutterstock.com

חולון: יותר מ-620 נדבקו בנגיף הקורונה בשבוע האחרון

קצב ההדבקה בחולון ממשיך להיות מדאיג: יותר מ-1,000 חולים פעילים בעיר

פורסם בתאריך: 22.9.20 10:51

3,843 חולי קורונה חדשים אובחנו אתמול בישראל, מתוך 34,281 בדיקות שבוצעו. כך מעדכן הבוקר (שלישי) משרד הבריאות. מספר החולים הקשים הגיע ל-653 ומספר המונשמים ל-169.  מספר החולים הבינוניים הגיע ל-279.



על פי הנתונים, מספר חולי הקורונה הפעילים בחולון הגיע ל-1,158. מדובר בירידה קלה של שלושה חולים. יחד עם זאת, מהנתונים עולה כי במהלך שבעת הימים האחרונים התווספו  624 נדבקים חדשים בחולון. שיעור התחלואה בחולון ירד גם הוא קלות מ-63 ל-62 חולים על כל 10,000 תושבים.

בבית החולים וולפסון מאושפזים כעת 47 חולים, מהם שבעה במצב קריטי ומונשמים, תשעה במצב קשה, 13 בינוניים ו-14 במצב קל. במהלך הלילה התקבלו ארבעה אשפוזים חדשים.

בתוך כך, פרויקטור הקורונה, הפרופ' רוני גמזו, הגיע אתמול לסיור במחלקת הקורונה בוולפסון. פרופ' גמזו קיבל סקירה ממנהלת בית החולים הד"ר ענת אנגל, שמע על התמודדות בית החולים עם המגפה, שוחח עם הצוותים הרפואיים ושמע על דרכי הטיפול והאתגרים היומיומיים של המאבק בקורונה.

"אנחנו כאן בביקור בבית החולים וולפסון. רמת הטיפול שאנו רואים כאן, כמו בבתי החולים האחרים בארץ, היא ברמה עולמית, כשבאותה המחלקה מטפלים גם בחולים קלים, גם בבינוניים וגם בקשים." אמר פרופ' גמזו והוסיף, "מטפלים גם במונשמים במחלקות הטיפול הנמרץ וגם יש כאן את היכולת לטפל במכשירי האקמו, וזה נותן לי ביטחון. ברור כבר לכולם שכמות החולים במדינת ישראל בשבועיים-שלושה הקרובים תוכפל, ובתי החולים כרגע נערכים. רמת הטיפול שאנו רואים כאן, כמו בבתי החולים האחרים בארץ, היא ברמה עולמית, וזה נותן לי ביטחון".

מנכ"לית וולפסון ד"ר ענת אנגל הוסיפה: "התפקיד שלנו הוא להעניק את תחושת הביטחון והשליטה לציבור הרחב, ולכן חשוב שהציבור יידע שאנחנו ערוכים. אנחנו ערוכים להעניק טיפול לחולים שמאושפזים אצלנו, ערוכים לקבל את המטופלים שעוד צפויים להגיע ונעשה הכל כדי לתת מענה לכל האתגרים שעוד נכונו לנו".



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר