נותנים כתף: כאלף עובדי וולפסון כבר חוסנו – נפתח מתחם החיסונים בחולון

הקמפיין עובד: היענות שיא לחיסוני הקורונה. מחר צפוי להתחסן ראש עיריית חולון, מוטי ששון: "יש לנו הזדמנות מצוינת לנצח את המגפה הארורה"

פורסם בתאריך: 21.12.20 16:37

היום השני לחיסונים: המרכז הרפואי וולפסון עדכן בשעות אחר הצהריים כי מלאי חיסוני הקורונה נגמר מוקדם מהצפוי. זאת, הודות לשיתוף הפעולה של הצוותים המתחסנים בבית החולים. ביומיים האחרונים חוסנו בבית החולים 975 אנשי צוות מכל הסקטורים, וכעת ממתינים בוולפסון להגעתן של מנות החיסון הנוספות, כאשר מאות עובדים נוספים כבר נרשמו לקבלתם.

בוולפסון מציינים את הרתמות הצוותים להמשיך להוביל המאבק בקורונה ומייחסים את ההצלחה בתחום מתן החיסונים גם לקמפיין פנים ארגוני, שהחל בשבוע שעבר. במסגרת הקמפיין הצטלמו עובדי בית החולים עם הסלוגן: "תתחסנו איתי?". הקמפיין כלל גם מפגש מקצועי שבו הוענק הסבר מקיף אודות חיסוני הקורונה מאת מנהלת היחידה למחלות זיהומיות, ד"ר יסמין מאור. כמו כן, כלל מסע ההסברה סרטון בנוגע לחיסון שאליו הצטלמה באחרונה מנכ"לית בית החולים, ד"ר ענת אנגל.

סמנכ"לית המרכז הרפואי, ד"ר שירי טננבאום, מסרה: "אנו מייחסים את ההצלחה בתחום החיסונים למחויבות הגבוהה של הצוותים בוולפסון לבריאות המטופלים שלהם והציבור כולו. עובדינו החליטו לשמש דוגמא אישית מתוך הבנת החשיבות שכולנו נתחסן וננצח את המגיפה".



מוקדם יותר הבוקר קופת החולים מכבי פתחה את מבצע החיסונים בחולון, כאשר הצפי הוא לאלפי מתחסנים ביום. במתחם החיסונים, שממוקם ברחוב אילת בעיר, הוצבו שמונה עמדות חיסון והוא יפעל לאורך כל השבוע, כולל ביום שישי ובמוצאי שבת. מי שפתח את מבצע החיסונים הוא ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל, שהגיע להתחסן ראשון במתחם. לאחר מכן הגיעו להתחסן במקום מאות חברי מכבי וצוותים רפואיים.

"זהו רגע היסטורי עבור המדינה כולה וזוהי בהחלט זכות לעמוד בראש המבצע במחוז ירושלים והשפלה, בו יש כ-600 אלף חברים", אמר ד"ר פרנקל, "החלטתי להתחסן ראשון על מנת לשמש דוגמה לחברים שלנו במחוז. כרופא אני מאמין ומשוכנע שהחיסון יעיל ובטוח. יחד ננצח את הקורונה ונחזור לשיגרת החיים המבורכת".

בהתאם להנחיות משרד הבריאות יחוסנו בתחילה בני 60 ומעלה וצוותי הרפואה. בקופת החולים מקווים כי בקרוב ניתן יהיה לחסן את כלל האוכלוסייה מוקדם ככל האפשר.

בהמשך יפתחו מתחמי חיסון נוספים. מתחמי החיסון מופעלים כך שמתאפשרת הפרדה מלאה בין אנשים בריאים, שמגיעים להתחסן למטופלים חולים שמגיעים לקבל טיפול רפואי במרפאות. בדרך זו גם נמנעת התקהלות אסורה ומתאפשר הליך חיסון יעיל, בטוח ונגיש.
כדי להבטיח תהליך מהיר ונח, החיסונים יינתנו בקביעת תור מראש בלבד, כפי שבוצע השנה בחיסוני השפעת. לכל מטופל ייקבעו מראש שני תורים – למנה הראשונה ולמנה השנייה, שלשה שבועות לאחר מכן. רק מי שיקבל את שתי המנות ייחשב למחוסן מפני הנגיף.

בתוך כך, ראש עיריית חולון, מוטי ששון, יתחסן מחר (שלישי) בשעה 09:00 בבוקר במתחם חיסוני הקורונה במרכז הרפואי וולפסון בחולון. "ביום שלישי גם אני אתן כתף ואתחסן נגד נגיף הקורונה למען הילדים של עיר הילדים, שרוצים כבר כל כך לחזור לשגרה הברוכה; למען העסקים המקומיים והארציים שחייבים כבר 'לחזור לעסקים'; למען הסבתות והסבים שהקורונה גזרה עליהם ריחוק כבד מנשוא; למען המשפחות של כולנו, למען היקרים לנו ולמען המדינה שאנחנו כל כך אוהבים", מסר ששון, "אעשה זאת גם למען בריאותי האישית ולמען בריאותם של כל הסובבים אותי, ואני מזמין את כל תושבי חולון לבוא ולהתחסן".

ששון הוסיף כי "בחרתי כמובן להתחסן במרכז הרפואי וולפסון מתוך הבעת אמון וסולידריות עם הצוות הרפואי, ולאור שיתוף הפעולה המאוד צמוד שיש לנו עם הנהלת בית החולים בראשותה של ד"ר ענת אנגל. התמודדנו יחד עם המגפה הארורה הזו, וכעת יש לנו הזדמנות מצוינת לנצח אותה – ביחד".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר