ד"ר רפאל לוטן, מנהל המחלקה האורטופדית בוולפסון צילום דוברות וולפסון
ד"ר רפאל לוטן, מנהל המחלקה האורטופדית בוולפסון צילום דוברות וולפסון

עם הפנים לקהילה: צוות של המרכז הרפואי וולפסון הגיע לבצע בדיקות בבית ספר לחינוך מיוחד

בבית הספר פסיפס לומדים תלמידים תלמידים בעלי צרכים מיוחדים מורכבים. מנהלת בית הספר, אלה מור: "הביקור היה משמעותי מאוד בהמון רבדים אך בעיקר במהימנות הבדיקה"

פורסם בתאריך: 21.2.23 08:58

צוות המחלקה האורתופדית של המרכז הרפואי וולפסון בחולון, הגיע השבוע לבית הספר פסיפס לחינוך מיוחד בעיר מודיעין מכבים-רעות לבדוק את מצבם כדי לבדוק את מצבם הרפואי של תלמידי ביה"ס "פסיפס" לחינוך מיוחד. צוות המחלקה שהגיע על מנת לבצע בדיקות רפואיות לתלמידי בית הספר כלל את מנהל המחלקה האורתופדית ד"ר רפאל לוטן, את ד"ר לואיס שור רופא בכיר באורתופדית ילדים וולפסון, ואת הפיזיותרפיסט ג'ריס סאפורי.

ד"ר לוטן הסביר: "הרעיון לקחת חלק ביוזמה נבע מתוך הרצון להנגיש שירותי בריאות בקהילה לאוכלוסיות שזקוקות לכך. רצינו לספק לתלמידים ולתלמידות המקסימים שירות מקצועי ויעיל בסביבה הבטוחה שלהם".

 

אלה מור, מנהלת בית הספר, אמרה: "דבי פינץ הפזיותרפיסטית שלנו הציפה את הצורך במעקב רפואי. פנינו לד"ר לוטן בבקשה לסייע לנו לקדם ביקור בבית הספר. הצוות הרפואי הגיע עם המון סבלנות, בדקו ברגישות כל תלמיד ותלמיד ונתנו דגשים להורים ולצוות. הביקור היה משמעותי מאוד בהמון רבדים אך בעיקר במהימנות הבדיקה. כולי תקווה שנוכל להמשיך בשיתוף הפעולה ואף להרחיב אותו לתחומים נוספים. אני מודה לד"ר שור ולג׳ריס על טיפול מכבד, מקצועי ונעים ולד"ר לוטן והנהלת בית החולים על שאפשרו לקסם לקרות".

בית הספר 'פסיפס' הינו בית ספר 'רב לקותי' ייחודי הנותן מענה למגוון תלמידים בעלי צרכים מיוחדים מורכבים. בבית הספר לומדים תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה, עם ובלי נכות פיזית, תלמידים על הרצף האוטיסטי שאינם יכולים להשתלב בבתי ספר רגילים ותלמידים עם תסמונות נדירות. בית הספר מתמקד באמנויות ככלי טיפולי, שיקומי ולימודי. תלמידי בית הספר מכיתה א' עד גיל 21 נהנים משיעורים מגוונים כמו מוסיקה, תנועה, בישול, אמנות וקרמיקה.

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר