סמנכ"ל וולפסון, ד"ר אמיר נוטמן, צילום דוברות המרכז הרפואי
סמנכ"ל וולפסון, ד"ר אמיר נוטמן, צילום דוברות המרכז הרפואי

מינוי בכיר חדש בוולפסון: ד"ר אמיר נוטמן מונה לסמנכ"ל המרכז הרפואי

ד"ר נוטמן הוא מומחה ברפואה פנימית, מחלות זיהומיות ומנהל רפואי. בשש השנים האחרונות ניהל את היחידה לניטור ומידע במרכז הארצי למניעת זיהומים

פורסם בתאריך: 1.10.23 00:01

ד"ר אמיר נוטמן מונה לסמנכ"ל המרכז הרפואי וולפסון. ד"ר נוטמן, נשוי ואב לשלושה, מתגורר בתל אביב והוא מומחה ברפואה פנימית, מחלות זיהומיות ומנהל רפואי. בשש השנים האחרונות, ניהל ד"ר נוטמן את היחידה לניטור ומידע במרכז הארצי למניעת זיהומים, משרד הבריאות.

ד"ר נוטמן הוא בוגר אוניברסיטת תל אביב, שבה למד לימודי רפואה, בריאות הציבור ומינהל מערכות בריאות ואף סיים את שלושת תאריו בהצטיינות. בתפקידיו הקודמים היה רופא בכיר ביחידה לאפידמיולוגיה.

בנוסף לכך, ד"ר נוטמן הוא מרצה בכיר בחוג לאפידמיולוגיה ורפואה מונעת באוניברסיטת תל אביב. כמו כן הוא חוקר אפידמיולוגיה של מחלות זיהומיות, בפרט זיהוי ומניעת התפשטות מחוללים עמידים לאנטיביוטיקה.

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון ד"ר ענת אנגל, אמרה: "ד"ר נוטמן, בעל ניסיון עשיר בתחום מניעת הזיהומים והמחלות הזיהומיות, מביא עמו יכולות מקצועיות וניהוליות. אני מאחלת לו בהצלחה ובטוחה שהוא יסייע בהמשך קידום החתירה למצוינות במרכז הרפואי וולפסון".

ד"ר נוטמן מסר עם מינויו לתפקיד: "אני מודה למנהלת המרכז הרפואי על בחירתה בי לתפקיד. נושא איכות ובטיחות הטיפול יקר לליבי לצד קידום מחקר וחדשנות כדרך למצוינות קלינית. בכוונתי להמשיך ולקדם את הנושאים הללו במרכז הרפואי וולפסון שנמצא בתנופה אדירה בשנים האחרונות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר