מתחם הסעידה בפארק
מתחם הסעידה בפארק

העסקים שעושים את חולון: "בר מסעדה שיחזיר אתכם לחופי מקסיקו ותאילנד"

פרויקט משותף של רשת שוקן ובנק הפועלים לעידוד קנייה בעסקים מקומיים: הכירו את בר המסעדה באווירה הצעירה הכי גדול במזרח התיכון, את החנות הוותיקה למוצרי בית והמרכז שיש בו הכול לבעל החיים שלכם

פורסם בתאריך: 9.9.20 18:45

כל בו לאלי: "היצע גדול של חומרים לבית"

כל בו לאלי. צילום: כלבו לאלי

שנת הקמה: 1978

האנשים שמאחורי העסק: לאלי ירוחם ובנימין נאמן.

על העסק: "בכלבו לאלי תמצאו היצע גדול של מוצרים לבית – חומרי ניקוי, כלי בית, מצעים וגם פרפומרייה. אנחנו חנות המפעל של מוצרי אלפא ונאמן לאורך זמן (חומרי ניקוי, סבונים, מטליות חמות ועוד). יש לנו מחירים הוגנים ויחס אישי ואנחנו הולכים לאירועים של לקוחותינו".

איך התחלנו: "בזמנו כשפתחנו לא היו רשתות גדולות ובמכולות לא מכרו חומרי ניקוי. היינו זוג צעיר וזיהינו את הדרישה, ראינו שיש צורך בחומרי ניקוי ופתחנו את החנות".

מה הקורונה לימדה אותנו: "הלקוחות נשארו נאמנים אלינו ואנחנו מגדלים כאן שלושה דורות של לקוחות – הסבים והסבתות, ההורים והנכדים. לא היה קל בתקופה הזאת אך ברוך השם אין תלונות. יש לנו קשר אישי עם הלקוחות ולפני הסגר ציידנו את כל הלקוחות הקשישים בחיתולים למבוגרים".

כתובת: קראוזה 49, חולון.

טלפון: 050-7707250

 

סעידה בפארק: "מהבר עצמו ועד לאגם פארק פרס"

סעידה בפארק. צילום: סעידה

שנת הקמה: 2016

האנשים מאחורי העסק: ניסים ואולי ברכה.

על העסק: "בר מסעדה הכי גדול במזרח התיכון אם לא בעולם, עם 1,000 מקומות ישיבה שנמתחים מהבר עצמו ועד לאגם היפהפה של פארק פרס בחולון. מגישים ארוחות לילה, קוקטיילים ואוכל מזרחי אסלי. מושלם לחגיגות ופתיחות שולחן. מלבד חוויית בילוי באווירה צעירה והכנסת אורחים, יש לנו בר עץ קיץ שיחזיר אתכם לחופי מקסיקו ותאילנד וכמובן הרבה אוכל שישראלים אוהבים".

איך התחלנו: "אחרי שסגרנו את 'סעידה בעיר' זה היה רק עניין של זמן שנפתח אותה מחדש בחוץ".

מה הקורונה לימדה אותנו: "הקורונה לימדה אותנו איזה יתרון שיש לך מקום מרווח עם חללים שכל אחד מהם יכול להיות קפסולה בפני עצמה".

כתובת: שדרות ירושלים 220, מתחם לה פארק, חולון.

טלפון: 054-2033704

לכניסה לאתר לחצו כאן 

 

טופדוג – המרכז לטיפוח הכלב והחתול: "אצלנו תוכלו למצוא כל מה שחיית המחמד שלכם צריכה"

טופ דוג. צילום: טופ דוג

שנת הקמה: משנת 2019 בבעלות חדשה.

האנשים שמאחורי העסק: עסק משפחתי של מיכאל כהן גדול ובנו, עומרי.

על העסק: "אצלנו תוכלו למצוא את כל מה שחיית המחמד שלכם צריכה ויותר – מזון טעים ובריא, משחקים, צעצועים, מיטות, כלובי נשיאה, חגורות, רצועות, מוצרי טיפוח ועוד מגוון ענק של מוצרים, מבצעים מתחלפים ושירות משלוחים. הכי חשוב לנו זה הקשר האישי עם הלקוח והשירות שהוא מקבל".

איך התחלנו: "אבא שלי מיכאל עסק שנים רבות בענף הטקסטיל והיה לו עסק בתל אביב. אחרי שהבאנו כלבה הביתה, כל המשפחה התאהבה בה וראינו שיש חנות בעלי חיים בבת ים למכירה אז החלטנו לפתוח ומשם זה כבר התגלגל לרשת סניפים".

מה הקורונה לימדה אותנו: "שצריך להסתפק במה שיש ולהגיד תודה על מה שיש. בקורונה בעיקר היה חשוב לנו לשמור על הקשר עם הלקוחות, כי פעלנו רק על משלוחים במשך כחודש וחצי".

כתובת: רשת סניפים: שנקר 43, חולון; הרצל 71, בת ים; מבצע סיני 20, בת ים.

טלפון: 1-700-555404

לכניסה לאתר לחצו כאן 

לכניסה לפייסבוק לחצו כאן 

 

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את חולון? לחצו כאן 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר