הדבקת גבות: לא מסדרים – מדביקים. הטרנד של מיקי גולן

מעצב השיער מראשון לציון שלא מפסיק להתעדכן מציג את הבשורות המפתיעות לעונת החורף הקרובה. יהיה מעניין

פורסם בתאריך: 25.10.17 14:46

מעצב השיער מיקי גולן לא מפסיק להפתיע. בימים אלה הוא מביא לאזור את הטרנד שכובש את העולם בתחום הטיפוח: "הדבר החם הבא הוא הדבקת גבות", אומר גולן ומסביר שהגבות נמצאות מזיע במיוחד ונועדו לעצור את אגלי הזיעה, שלא ייכנסו לעיניים.

זו גם הסיבה,  כך מסביר גולן, שעד כה ההדבקות לא עבדו באזור בגבות. אלא שבאחרונה קמה חברה שהמציאה פטנט, שאותו מייבא גולן לישראל מאיטליה. המשמעות: לא עוד קעקועים, לא עוד צביעה – פשוט להיכנס למספרה, לקנות, ולהדביק.

ויש עוד בשורה מפתיעה במסגרת הטרנדים שצפויים בעונת החורף הקרבה: "האדום חוזר החורף. בכל העולם זה ככה. צבעים חוזרים, והישראליות זה אש. תזכרי שאמרתי – החורף יהיה לוהט. אדום", מבטיח גולן.

מיקי גולן, בן 52, מכיר, עוקב ומוביל כבר שנים טרנדים בנושא טיפוח בכלל ועיצוב שיער בפרט. גולן, נשוי ואב לשלושה, עוסק בתחום הטיפוח והיופי כבר 30 שנה. כשהיה בן 17, בזמן שבני גילו עוד לא חשבו על מה יעשו כשיגדלו, גולן כבר ידע. ייעוד, אם תרצו: ידי זהב, המספריים של מיקי. במהלך השנים הוא החזיק בבעלותו ותפעל מספר מכוני עיצוב שיער ברחבי הארץ, אפילו פתח בית ספר לעיצוב שיער וחינך דורות חדשים של מעצבים. תחת מספריו חלפו זהבה בן, נטלי עטיה, כוכב הרדיו אליקו, מפכ"ל המשטרה, ובעצם מי לא.

 

כולם היו בניו, כולן היו דוגמניותיו, עד התקף הלב שחווה לפני 6 שנים. קצת לפני גיל 50, קיבל איתות להאט ונעתר לו: "כשיצאתי מבית החולים, ביקשתי מאשתי את הטלפון. התקשרתי לכל הסניפים, הצעתי למנהלים לשלם כמה שנראה להם עבור הסניפים. מכרתי את כל הסניפים באותו רגע. אני יותר לא עובד קשה". מאז הוא מאושר.

גולן מוסיף לעבוד במספרה האחת ששמר לו, בראשון לציון, בסיס האם והבייבי שלו כבר 17 שנה. הוא נותן את "המטריה הגדולה", בזמן שאת החפיפות, הפנים, הצביעה, ובעיקר שיחות המספרה הידועות שכולנו מכירות ומכירים – הוא משאיר לצוות המסור שלו, שכולל שמונה שבעה עובדים. "אני לא יכול כשעובדים שלושה ספרים על תספורת אחת להיכנס לשיחות אישיות". וזה לא חסר לו: "היום יש לי חיים".

מיקי גולן, קניון הבאר, רחוב מורשת ישראל 15 נאות שקמה, ראשון לציון. טלפון: 03-9523829

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר