הזאב הטוב: ממתקן מסאז' לחתול ועד קולקציית מעילים לכלבים

זאביק נוי כבר יותר מ-20 שנה בתחום הציוד והמזון לבעלי חיים, מסביר את סוד ההצלחה ומסמן את הלהיטים בתחום לחורף הקרוב

פורסם בתאריך: 5.11.17 12:59

חורף לוהט במיוחד צפוי לבעלי החיים. זאביק נוי, הבעלים של "זאביק – רשת מקצועית לחיות מחמד", מסביר כי המגמה בשנים האחרונות מושכת לכיוון ברור: בעל החיים הביתי, הכלב, החתול (החמוס, לנועזים) הוא בן משפחה של ממש. ככזה, עומדת לרשותו קולקציית רצועות וקולרים, מעילים מספורט ועד סופר אלגנט, מקבילה למלתחה האנושית, עם מזון איכותי, אביזרי אופנה ופנאי מגוונים ומפנקים במיוחד.

אצל "זאביק" מוצאים כבר שנים חובבי בעלי החיים, את כל מה שחיית המחמד שלהם צריכה, לצד אביזרים שמשדרגים את חייהם, כמו למשל מתקן מסאז' לחתול. את המתקן מציבים בבית, והחתול נכנס בזמנו, מתחכך בטקסטורות השונות, נהנה מקטניפ – "גראס החתולים" (אבל, היי, חוקי). משם הוא יוכל להמשיך למשחקי מבוך חכמים או מתקני גירוד ייעודיים, שלא לומר מזרקות מים טריים, שאולי כבר נתקלתם בהן בעבר.

"זאביק – רשת מקצועית לחיות מחמד", היא אחת מרשת חנויות הוותיקות ברחבי הארץ, עם ותק וניסיון של כ-20 שנה, מציעה חידושים גם בגזרת הכלבים, כמו רצועה לרצים ולנושאי עגלות, ובכלל לאלה שרוצים לטייל עם הכלב בידיים חופשיות. הרצועה מתלבשת על כף היד ומאפשרת שליטה מבלי לאחוז בדבר. כמה פשוט – כך גאוני.

בנוסף, מקפידים ברשת להציב את איכות החיים והנוחות, הן לבעלי החיים והן לאנשים, בראש סדר העדיפות. מסיבה זו ברשת לא מציעים בעלי חיים למכירה או מוצרים אנושיים מדי ששוכחים שמדובר, אחרי הכול, בכלב או בחתול. כן, לא כל מה שמתאים לנו, מתאים להם. ובהתאם, לא כל מה שהתאים לכלב הבר, מתאים לכלב הביתי. הוא, לצערנו, או לשמחתנו, כבר לא בדיוק צייד.

 

את תפיסת העולם ההומנית, החמה והמשפחתית שמונחלת ללקוחות, ההולכים על שתיים וההולכים על ארבע ולעובדי החנויות, מביא איתו זאביק, בן ה-50, מהבית בגליל, שם חי עם אשתו ושלושת ילדיהם. "אנחנו עסק שמאמין שההון הכי חשוב הוא ההון האנושי, שלא ניתן לעשות שום דבר אם אין את הפרטנרים המתאימים", הוא אומר, ומוסיף שאת תודעת השירות הגבוהה אימץ כמי שבילדות חלם להיות עובד סוציאלי ומצא עצמו איש עסקים מצליח. "נקודת המבט שלי על הלקוח היא כאילו היה סבתא שלי, והשרות והנתינה והעזרה צריכים להיות כמו לטפל בסבתא. זה אומר לסגור את כל הפינות עד הסוף בשביל ש'סבתא' לא תצטרך לאלתר או להרגיש לבד או להתמודד לבד. וזה אומר לדאוג לה למחיר הגון, לאיכות המוצר, להסבר ברור, ליציבות, לתאם שרות שיעשה אותה מאושרת ולשמור על קשר גם אחרי ביצוע העסקה. אם יש תקלות להסביר בדיוק מה קרה, לשדר אכפתיות והשתדלות אמתית למציאת פתרון, גם כשלפעמים הוא מחוץ לקופסה".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר