צילום: shutterstock

לחובבי הוינטאג': בוטיק יד שנייה חדש במרכז הקהילתי בן גוריון

בבוטיק, המסייע בתרומות לנזקקים, תוכלו לתרום ולקנות במחיר סמלי פריטי לבוש, ספרי קריאה, צעצועים וחפצי נוי באיכות טובה

פורסם בתאריך: 4.12.17 16:36

חובבי הוינטאג' והמציאות בוודאי ישמחו לדעת כי במרכז הקהילתי בן גוריון בחולון החל לפעול לאחרונה "בוטיק גוריון" – חנות יד שנייה חברתית המופעלת על ידי צוות של מתנדבות ומתנדבים.

הבוטיק הוקם ביוזמה משותפת של המרכז הקהילתי בן גוריון וקהילת קודש וחול בחולון, קהילה ישראלית שוויונית של התנועה הרפורמית בהובלת הרבה גלית כהן-קדם. החזון העומד מאחורי הפרויקט הוא לשנות את הרגלי הצריכה של תושבי העיר: להעדיף מיחזור, תיקון ושימוש חוזר על פני קנייה של מוצרים חדשים, מציאת מקום לפריטים איכותיים המיותרים בבית אחד ומשמשים מאוד בבית אחר.

בבוטיק מקבלים תרומות של פריטי לבוש, ספרי קריאה, צעצועים וחפצי נוי – כולם באיכות טובה. המתנדבים המפעילים את הבוטיק ממיינים את התרומות ומוכרים אותן למבקרים בבוטיק במחירים סמליים. הכנסות הבוטיק מוקדשות להחזקת המקום ולהפעלת סדנאות בנושאי כלכלת הבית, מיחזור, מלאכת יד ועוד לקהל הרחב.

הבוטיק מסייע לנזקקים על ידי הכנת חבילות ביגוד וכלי בית לפי בקשה של הרווחה או "הרצי מתנדבים" או אנשים טובים שמכירים אנשים נזקקים. קהילת קודש וחול משתפת פעולה עם גופים שונים ברחבי העיר ובהם מועדוני גמלאים, ויצ"ו, אם לאם בקהילה ועוד, ויחד דואגים הן להפעלת הבוטיק והן לכך שהפריטים יגיעו לאנשים הזקוקים להם.

בוטיק גוריון ממוקם במרכז הקהילתי בן גוריון ברחוב קרסל 6. פתוח כרגע בימי שני בשעות 19:00-17:00. תרומות באיכות טובה ניתן למסור למתנדבים במקום. רינה בר אור, רכזת הפרויקט מבקשת לציין כי "תרומות באיכות טובה הן כאלו שכל אחד היה רוצה לעצמו.  אנחנו לא אתר מיחזור, הדברים שאנחנו מוסרים תפקידם לעזור ולשמח את המקבלים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר