הרצועות ותחתוני הספידו: הגירסה הטובה של אליעד מלכי

רגע לפני הקליפ הויראלי הבא, אליעד מלכי פותח סטודיו ל-TRX בחולון ומספר על הקליפים הפרובוקטיביים, כושר והתמדה ועל המעבר למגורים משותפים עם אמו

פורסם בתאריך: 8.12.17 09:34

לפני שלוש שנים פרץ אל חיי הרשת אליעד מלכי, בן 26, תושב חולון, עם שלל שירים מלווים בקליפים יוצאי דופן שהציגו את שריריו המפוסלים לראווה. הקליפים, שהפכו לויראליים וזכו למאות אלפי צפיות, גררו אחריהם קליפים נוספים שבהם נראה מלכי בשלל תנוחות וצבעים לצלילי פופ מסונתז וטקסט שכתב בעצמו – בקליפ אחד הוא כבול בשלשלאות, בשני הוא שר מתחת לזרם המים.

מלכי, שגדל בבת ים למשפחה דתית, ניתק מגע עם הוריו שלא קיבלו את דרך חייו החדשה, אך לאחרונה חזר לקשר עם אמו. לפני שלוש שנים החל להפיק שירי פופ שבהם הוא נראה מפזז בתחתוני ספידו ובתנוחות מיניות המשאירות מעט מקום לדמיון. מעבר לקיטש ולססגוניות, מלכי הוא גם מדריך כושר מנוסה שפתח לפני שבועיים סטודיו משלו ברחוב חנקין.

צפו ב"סקסי טיים" של אליעד מלכי:

איך הצבעוניות שלך משתלבת עם הבורגניות של חולון?

"כנראה שאנחנו מכירים גירסאות שונות של אותה העיר. חולון בשנים האחרונות שינתה פניה – המון סטודנטים וחבר'ה צעירים עברו אליה והפכו אותה למקום צעיר יותר ותוסס יותר ממה שהתדמית שלה משדרת החוצה. אני יודע את זה בוודאות לפי הרכב הלקוחות שלי – חבר'ה צעירים בשנות העשרים לחייהם, סטודנטים  וסטודנטיות שבאים לקרוע את התחת ולהזיע".

מחוץ לסטודיו, בחולון, מזהים אותך?

"ברור שמזהים, מיליוני צפיות זה לא הולך ברגל, ולא  רק בחולון. לא אגיד לך שיש היסטריה, אבל בהחלט מזהים אותי ברחוב. אני גר כאן רק שנתיים, עברתי לגור כאן עם אמא שלי".

אז אתה "גר עם ההורים"?

"זה דווקא אחד הדברים שאני הכי גאה בהם בשנה האחרונה. עוד לפני שהתגייסתי אני עובד ומפרנס את עצמי, כמו גם את כל ההרפתקאות המוזיקליות שלי. אחרי שנים ארוכות של נתק עם המשפחה, גיליתי מחדש את אמא שלי ונוצרה הזדמנות פז לחדש את מערכת היחסים בינינו. זה משהו שחדש לי ואני מוקיר כל רגע ממנו. כמאמן כושר, אני תמיד אומר שגוף בריא הולך יד ביד עם נשמה בריאה – זה כנראה התיקון שלי".

בעולם הרצועות והרתמות

השימוש ברצועות ה-TRX החל בצבא ארצות הברית בקרב חיילים ששירתו באפגניסטן ולא היו נגישים לחדר כושר. טרנד ה-TRX נראה לרוב בפארקים ציבוריים, כאשר אנשים תלויים על רתמות מבצעים תרגילי עיצוב וחיטוב.

לדברי מלכי, המוצר שינה את כל תפישת הכושר שלו: "זה עולם אחר לגמרי. חבר הכיר לי את המוצר ששבר אצלי את מיתוס האימונים בחדר הכושר על מנת להשיג תוצאות. לפני כן, עבדתי רק עם מוטות ומשקולות. יצאתי לקורס של מאמני רצועות, לאחר מכן ישבתי בבית ולמדתי תרגילים מתוך הספר. לדעתי מדובר בעולם אחר. היו לי הרבה לקוחות שהייתי מאמן בפארקים, אך בעקבות הביקוש וההצלחה פתחתי את הסטודיו כדי לאפשר אימונים באופן מסודר ללא קשר לתנאי מזג האוויר".

מלכי והמתאמנות. "באים להזיע"

מלכי לא זוקף את העובדה שיש לו היום קהל מתאמנים לא קטן להצלחת הקליפים שלו. "הקליפים שלי לא מסחריים והם לא אמורים היו לגייס שום לקוח או למכור שום דבר. למעשה, הם היו אמורים לעשות רק דבר אחד: לגרום לך ולשאר הצופים לחייך וליהנות אפילו לרגע אחד קטן. כן, בין אם צחקתם איתם או עליהם – אם נהניתם, אני את שלי עשיתי. מה יותר כיף מלהצליח להעלות חיוך על הפנים לאנשים? זה כיף, זה בריא, חיים פעם אחת".

אז איך באמת מגיבים התלמידים שלך לקליפים?

"אני מטיף להם לנסות להיות גירסה טובה יותר של עצמם ולאהוב את עצמם יותר – גם אם הם לא מקבלים את זה מהסביבה שלהם. מעולם לא הייתי אדם שמתאים למוסכמות החברתיות סביבו – לא חיפשתי את זה, זה פשוט לא מי שאני, והלקוחות שלי יודעים זאת. מהצד השני, הם יודעים שאליעד מלכי מהקליפים זה לא אליעד מלכי שיאמן אותם. הם יודעים שכשהם מגיעים  אלי זה לא בשביל צחוקים ודאחקות, אלא לשעה אינטנסיבית של עבודה קשה וזיעה שבסופה תחכה להם התמורה המובטחת.

איך אתה בכל זאת מסביר את ההצלחה שלך?

"קודם כל, אם יש משהו שאתה יכול להסיק מהדמות הציבורית שלי זה עבודה, התמדה ונחישות. אתה יושב פה ומדבר איתי כמעט חמש שנים אחרי הקליפ הויראלי הראשון שלי. אני פה למרות שמעולם לא היה לי יחצן, מפיק או מנהל אישי. התמדה ונחישות הן הכל בחיים – לא רק בעולם הכושר, כמעט בכל תחום. חוץ מזה, אני מאמין שאתה צריך לחיות את מה שאתה מטיף לאחרים, ואם אני דורש מהמתאמנים שלי התמדה, נחישות והיצמדות לחוקים, אני בעצמי מיישם אותם כללים תובעניים והתוצאה ניכרת לעין. אני לא אומר את זה מתוך שחצנות, אלא שכל אחד וכל אחת יכולים להיות הגירסה הטובה של עצמם, ואני פה כדי לעזור להם להגיע למטרה הזו".

מה אתה מתכנן בתחום המוזיקלי?

"המוזיקה חיה, נוכחת וקיימת. יש עוד חומרים בקנה ואני מניח שבקרוב אוכל לשתף אותם, אבל הכושר הוא אהבה גדולה ואני כרגע מתמקד בזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר