הפצצה המתוקה של סוקולוב: צפו בהכנת מנת האקסטרים

דוחים סיפוקים או אוהבים אקסטרים? נראה אתכם עומדים בפיתוי ש- Eggzit מציעה לכם

פורסם בתאריך: 7.12.17 17:17

שרון צעירי, בת 42, אמא לשניים (12, 13), מעצבת פנים במשרה מלאה, תושבת רחובות, החליטה באמצע החיים לקחת הפסקה ולפתוח בלב חולון את ה-Eggzit, מקום שמגיש מתוקים מושחתים.

צפו בהכנת מנת האקסטרים:

איך הכל התחיל? צעירי ובעלה נסעו לטייל בחו"ל ונתקלו ב"Egg וופלס", וופל שנראה כמו קרטון ביצים מגולגל ובתוכו גלידה, קצפת, פירות ושאר גודיס. צעירי נדלקה והחליטה שהיא רוצה להביא את פצצת הקלוריות הזאת לישראל. "קודם ראיתי תמונות של הדבר המופלא הזה בכל מיני מקומות וכשהגעתי עם בעלי לחו"ל, הדבר הראשון שעשיתי היה לחפש את החנויות שמוכרות את המוצר הזה. כשטעמתי הבנתי שזה הדבר הבא שצריך להכניס לארץ ושאני הולכת על זה", היא מספרת.

תחום המזון המתוק ממש לא זר לצעירי, שמעבר לעבודתה כמעצבת פנים הקימה עסק עצמאי להכנת עוגות. היא מעידה על עצמה: "אני אוהבת מתוק וכל השנים ניסיתי להילחם בזה ללא הצלחה, עד שבסוף נכנעתי והקמתי עסק לעוגות יום הולדת מפוארות שנחל הצלחה. הנושא של הואפלים הללו קסם לי, קיבלתי מבעלי, שיש לו כמה עסקים בחולון (ביניהם מסעדת "ממבו" השכנה – ד.ט) את ברכת הדרך, והוא זה שמצא את המקום הנוכחי בעיר".

Eggzit נפתח ברחוב סוקולוב 62 בשבוע שעבר וכבר זכה לשלל תיוגים ותמונות ברשת. "מדובר בקינוח שלא רק מצטלם מעולה אלא גם טעים בצורה בלתי רגילה", מסבירה צעירי. "במשך חודשים ניסיתי להגיע לטעם המקורי כמו בחו"ל ואחרי הרבה פעמים של ניסוי וטעייה, הצלחנו להגיע למוצר המושלם", היא אומרת ומבטיחה שבקרוב יוכלו ליהנות מהמתוק המתוק הזה גם טבעונים וגם הנמנעים מגלוטן.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר