יש דבר כזה: חד פעמי ב-5,000 דרכים שונות. צפו בסרטון:

חושבים שאתם יודעים הכל על כלים חד פעמיים? תכירו את "מאי - כלים חד פעמיים"

פורסם בתאריך: 9.1.18 18:08

כלים חד פעמיים הם מאסט בכל בית, בטח כשמדובר בבית עם ילדים או בבית שבו תמיד מארחים. הם חוסכים את העבודה שבאה אחרי, הם פותרים בעיה של סטים חסרים, והכי חשוב, הם יפים ומתאימים לשלל אירועים. אלה שמבינים שהחיים הרבה יותר קלים ופשוטים עם כלים חד פעמיים בוודאי ישמחו לדעת כי בשבוע האחרון הושקה באזור החנות החדשה של "מאי – כלים חד פעמיים".

מדובר בחנות ענק המשתרעת על פני מאות מטרים, מציעה מגוון ענק של כלים חד פעמיים לאירוח והגשה וכוללת יותר מ-5,000 פריטים שונים לכל מטרה. להשקה החגיגית הגיעו מאות מתושבי האיזור שבאו ליהנות ממבצעים שונים בערב הפתיחה וכדי להשתתף בהגרלה שבה קונה אחד זכה בסט סירים יוקרתי, מתנת חברת ארקוסטיל. רחלי קדוש, אקס "מאסטר שף", הגיעה גם היא להשקה ובישלה לנוכחים מטעמים ובסיום האירוע הוצגה ואף נדגמה העוגה המיוחדת עם לוגו הרשת.

צפו בחנות החדשה "מאי – כלים חד פעמיים":

 

"זה אירוע מדהים ואני רוצה להודות לכל התושבים שהגיעו ובחרו בנו שוב ושוב", אמר רועי דקר, הבעלים של רשת "מאי – כלים חד פעמיים". "אין לי ספק שאנחנו עשינו את הבחירה הנבונה עם המעבר מחולון לאזור, ונמשיך לשרת את הלקוחות שלנו ולהציע מחירים זולים וללא תחרות" .  

"מאי – כלים חד פעמיים" נוסדה בתל אביב לפני עשור על ידי רועי ולילך דקר. החנות נפתחה ביום ההולדת של מאי, בתם הבכורה של הזוג, ולכן נקראה על שמה. לפני כעשור, התרחבה הרשת ולסניף התל אביבי נוסף אח באזור התעשיה בחולון, שמשך אליו מאות מתושבי העיר שבאו לקנות מוצרים חד פעמיים במחירים ללא תחרות. כעת, לאחר עשור מוצלח, עברה החנות מחולון למשכנה החדש ברחוב באזור ובה תוכלו למצוא אלפי מוצרים חד פעמיים, כולל מפות, מגשי אירוח, צלחות כוסות וכלי סכו"ם במגוון צבעים ומחירים. ב"מאי", כמו תמיד, מבטיחים להמשיך ולהעניק שירות אדיב כמיטב המסורת ארוכת השנים. 

כתובת: רחוב המצודה 8, אזור. טלפון: 03-6512519
לפייסבוק לחצו כאן: "מאי כלים חד פעמיים"

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר