תתחדשו: פאב חדש על טהרת הבירה נפתח בקריית שרת

משב רוח מרענן במרכז המסחרי הוותיק עם הבשורה של BEER CLUB: מזיגת בירה טרייה מהברז על בסיס Take away

פורסם בתאריך: 26.1.18 10:08

המרכז המסחרי הישן בשכונת קריית שרת מתחדש בפאב חדש. מחר בצהריים (שישי) ייחנך פאב הבירות של רשת EER CLUB במרכז קריית שרת, זאת לאחר שנים ארוכות שבהן ירד המרכז המסחרי מזוהרו.

האם פתיחתו של הפאב במרכז המסחרי תחזיר עטרה ליושנה? הבשורה החדשה שמביא איתו BEER CLUB  היא מזיגת בירה טרייה מהברז על בסיס Take away, כך שהלקוח יכול לקחת איתו את הבירה לבית או לכל מקום אחר אם יחפוץ בכך. למעשה, מדובר בפאב שהוא גם נקודת מכירה של בירות. "אנחנו מיוחדים בזה שיש לנו 36 סוגי בירות. התחלנו מ-20 ולאט לאט הוספנו עוד", אומר איוון ביליאקוב, מבעלי הרשת.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

רשת BEER CLUB  הוקמה לפני מספר חודשים על ידי ביליאקוב, בן 31, ויורי קרוטוב, בן 35, ומונה כיום שני סניפים, אחד בקריית גת  ואחד בחולון. בעתיד הם מתכוונים להתרחב לעוד סניפים באמצעות זכיינות.

איוון ביליאקוב

הרעיון למיזם נולד לאחר שהשניים הסתובבו בהרבה מקומות בעולם, בעיקר במדינות ברית המועצות לשעבר, בהן ניהלו עסקי בירות. הם זיהו פאבים שגם משמשים כנקודות מכירה באירופה ובאמריקה והחליטו לנסות ולהביא את הקונספט לארץ. "לאט לאט הקהל הישראלי לומד יותר להכיר את אפשרויות הבירה", אומר ביליאקוב.

בפאב החדש יחכו לקהל הלקוחות לא פחות מ-36 ברזים שימזגו סוגי בירות מיוחדות אשר שמורות בתנאים מיוחדים בחדר קירור, כולל בירות בוטיק. "בסופו של דבר נביא לכאן מבחר ענק כך שתהיה בירה שתתאים לכל אחד. בינתיים, אנחנו לא מגישים כאן אוכל, אלא רק חטיפים, אך בהמשך אנו מתכוונים לפתוח מטבח שיגיש מאכלים קלים, וכמו כן להוסיף שולחנות בהתאם לצורך", אומר ביליאקוב ומוסיף: "ברוסיה, אוקראינה ובאירופה בכלל טייק אוויי  של בירות הוא דבר מאוד פופולרי. בישראל זה רק התחיל, אך אנחנו צופים שבעתיד הישראלים יתחברו לזה יותר".

האם קריית שרת מתעוררת לחיים

את הבחירה לפתוח את הפאב בקריית שרת, מסביר "פתחנו דווקא במרכז קריית שרת כיוון שמדובר באזור שבו מרוכזת אוכלוסיה יוצאת חבר העמים וגם מפני שכאן אין הפרעות לשכנים ומדובר במקום נוח ללא בעיות חניה".

קריית שרת היא אחת השכונות הגדולות בחולון, אולם מעולם לא התקיימה בה תרבות של חיי לילה כמו באזורים אחרים של העיר, וזאת למרות נגישות תחבורתית טובה שבה ביחס לשכונות אחרות בעיר. בשנות ה-90 נקלטו בשכונה עולים ממדינות ברית המועצות לשעבר, אך אוכלוסיית השכונה כיום היא רבגונית מבחינה דתית ותרבותית והיא מונה משפחות חילוניות, מסורתיות וחרדיות.

האם קהל היעד שאליו אתם פונים מורכב רק מיוצאי חבר העמים?

"אמנם הקהל ממוצא רוסי מכיר יותר את תרבות השתייה, אך אנחנו פונים גם אל שאר הישראלים ומקווים לראות אותם אצלנו".

בעבר הרחוק מרכז קריית שרת היה מקום הומה, אטרקטיבי ומושך, עד שבשנות ה-90 החל בהדרגה להיפגע מעמדו עם פתיחת הקניונים ובכללם קניון חולון. בסוף שנות ה-90 עברה חזית המתחם שיפוץ יסודי שכלל החלפת אבני המרצפות וסלילת חניון גדול, אך השיפוץ לא עזר לשגשוגו ובשנים שלאחר מכן המקום היווה מוקד פשיעה מקומית בלילות. כיום משרת המרכז המסחרי בשעות היום בעיקר את האוכלוסיה המקומית המבוגרת בקריית שרת, ואילו בלילה הוא כמעט שומם לחלוטין. בנוסף, חלקים מסוימים משטח המרכז המסחרי סובלים מהזנחה. "המטרה שלנו היא להחיות את המרכז הזה מחדש", מצהיר ביליאקוב.

בתקופה האחרונה חלו מספר שינויים באזור המרכז המסחרי הישן עם פתיחה של כמה עסקים חדשים: סניף של רשת קופיקס נפתח בסמוך לבנק הפועלים, לפני מספר חודשים נפתח סניף "פיצה פיקס" וכן ייפתח סניף "סופרפארם" שיחליף את סניף בנק לאומי שפעל במקום.  מדובר בעסקים שמביאים חידוש מרענן למרכז המסחרי הוותיק. עם זאת, לא כל העסקים החדשים החזיקו מעמד – מסעדת ההמבורגרים שנפתחה לפני יותר משנה נסגרה לאחרונה.

פאב ה-BEER CLUB יהיה פתוח בשלב ראשון כל יום משעות הצהריים ועד ל-23:00 כאשר בהמשך הוא צפוי להמשיך את הפעילות אל תוך הלילה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר