הצצה: סוד המטבח של אולם האירועים "רפאל" בתל אביב. צפו:

אחרי שנים בתחום אולמות האירועים עדינה ודניאל בג'נוב מהאולם היוקרתי "רפאל", משלבים את המנות המנצחות לחלק מהאירוע הנוצץ: החל ממנת פתיחה אישית ומפתיעה ועד עגלת בשרים שהופכת לחלק מהחגיגה

פורסם בתאריך: 12.2.18 14:44

אחד הדברים המרכזיים והמכריעים שעומדים בבחירת אולם אירועים מלבד העיצוב הוא האוכל שמוגש לאורחים, ומשאיר בהם את הרושם לאחר האירוע. באולם האירועים "רפאל" בתל אביב, מכירים בחשיבות איכות וטיב האוכל שמוגש לאורחים, לצד ההקפדה על העיצוב והלוקיישן, ולא מפסיקים לחדש ולהפתיע במטבח.

"התחלנו לשלב מנה חדשה במסגרת מנות הפתיחה, שאין אותה באף האולם: באנים במנות הפתיחה, לחמניות באן ממולאות בסלומון. כל אחד מהסועדים מקבל אחד לשולחן, זה הדבר הראשון שהוא פוגש", מספרת עדינה בבג'נוב, מנהלת השיווק ואשתו של דניאל, שמנהל את אולם "רפאל" יחד עם אחיו ירון – שניהם בניו של רפאל בבג'נוב, בעלי האולם.

ירון ודניאל מכירים היטב ומקרוב את תחום אולמות האירועים אחרי שנים ארוכות של ניסיון. כיום הם מנהלים בפועל את אולמי "רפאל". הם צמחו מהתחום, למדו אותו מהשטח, ומיישמים עבור הלקוחות, "אנחנו חיים את התחום", אומרת בבג'נוב.

באולם "רפאל" בתל אביב אופציות לאירועים גדולים וקטנים; האחד לאירועים של עד 260 איש, והשני של עד 110 אורחים. בכל אירוע, קטן או גדול, השירות מוקפד, האיכות גבוהה, והיוקרה נשמרת, תוך שימת לב למטבח בכשרות מהודרת גלאט כשר, עליו מנצח השף יגאל קובריגה. "הוא מאוד מוכר בעולם הקולינריה, היה השף של פוטין", מספרת בבג'נוב, "הוא עבד גם בסין ועבד גם ברוסיה, בהרבה מקומות בעולם".

צפו באולמי "רפאל" בתל אביב:

התפריט כולל גם מנות ייחודיות מהמטבח הבוכרי, הגרוזיני והקווקזי ובכלל תפריט עדות רחב. בבג'נוב: "כשאנחנו עובדים עם קהל בוכרי יש לנו מנות אותנטיות, כאשר מגיע לקוח גרוזיני אנחנו מכינים סלטים ומאכלים גרוזינים. יש לנו תפריט שלם מותאם אישית. בנוסף, יש לנו גם פלטת בשרים שאנחנו מוציאים למרכז הרחבה, ענקית, על עגלה".

וחגיגת הבשר מתקיימת אחרי הארוחה?
"כן, אנחנו מוצאים כבונוס פלטת בשרים או פלוף – תבשיל בשר מחלקים משובחים, עם גזר ואורז, גם הוא מוגש בסיר ענק על עגלה גדולה. אנחנו מוציאים את העגלה למרכז האולם ומחלקים לשולחנות, כשכולם כבר שמחים ורוקדים. אנשים אוהבים להפוך את החגיגה לחפלה אל תוך הלילה".

האחים בבג'נוב מקפידים להתעדכן ולעדכן ולהישאר עם היד על הדופק בכל מה שנוגע למטבח, לא בהכרח בעקבות עונות השנה. "אנחנו משנים קצת בין תפריט החורף לתפריט הקיץ, אבל בגדול הכל נשאר. אירוע זה אירוע, לאנשים לא משנה אם זה חורף או קיץ. מה שכן, הבר משתנה – בבר של החורף יש יותר מרקים, תבשילים. את זה אנחנו משתדלים להתאים".

מלבד ההקפדה על המטבח, גם מאחורי עיצוב האולם עומדת תורה שלמה. על עיצוב האולם אחראי מיכאל מוסחייב. כאשר מעבר להגברה והתאורה המובנות, ניתן להוסיף דקורציות שונות החל מסידורי פרחים, דרך בלונים ועד שנדלירים למרכז השולחן ואפילו רקעים חיים לצילומים. "מדובר ברקע של בלונים או שנדלירים או פרחים. זה לא פוסטר סטנדרטי שמצטלמים על הרקע שלו. אנחנו גם מציבים סטנדים מקושטים בפרחים ונרות. ממש תפאורה".

מניסיון שלך מה הופך אירוע ליוקרתי?
"השירות והיחס האישי שמקבל כל לקוח והיחס של דניאל וירון לבעלי האירוע כאילו זה האירוע היחיד שהם מטפלים בו נותן הרגשה של ביטחון. לצד ההוויה והנראות של המקום הופך אותו ליוקרתי אבל לא בהכרח יקר".

אולמי "רפאל", רחוב שארית ישראל 37 תל אביב-יפו, טל': 03-6830222, 050-7400743
לעמוד רפאל אירועים בפייסבוק לחצו כאן

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר