בונמו. הצועניה המתקשרת

בלי עין הרע: פגישה רוחנית עם המיסטיקנים של חולון

הם קוראים בכף היד, עולים על תדרים, פותחים בטארות ומתקשרים עם ישויות מעולמות מקבילים. יצאנו לפגוש שלושה מיסטיקנים מקומיים וחזרנו עם תובנות על החיים

פורסם בתאריך: 3.3.18 10:52

תשכחו מכדורי בדולח, הסרת כישופים ושיקויים מבעבעים. בחולון פועלים מיסטיקנים יוצאי דופן עם תפישות מגוונות על רוחניות, מטרות שונות ודרכי פעולה שכוללות פתיחה בקלפי טארוט, קריאה בכף יד, חיבור עם ישויות בעולמות מקבילים, עלייה על תדרים, חיבור לאנרגיות קוסמיות וגם, ובעיקר, הרבה רצון טוב לעזור ללקוחות לעזור לעצמם. יצאנו לפגוש אותם:

שמעון נתן – התגלות המלאך

שמעון נתן, בן 45, נשוי ואב לשניים, קיבל, לדבריו, את כוחותיו מאמו, ילידת עיראק. בזמן שהיה עובר בבטנה, אמו הרגישה ברע וחששה לאבד אותו. לטענתו, רק התגלות של מלאך הביאה אותו לעולם בריא ושלם, ולכן אמא שלו החליטה לקרוא לו על שם רבי שמעון בר יוחאי.

נתן. "הכוחות מאמא"

נתן, המתגורר ברחוב אהרונוביץ' בחולון, התכחש כל חייו לכוחות שקיבל מאמו ומהיקום, וכעת החליט להשיב אותם חזרה לעולם. "תמיד ידעתי שאני רואה אנשים, קורא אותם כמו ספר. עד שהכרתי מישהי גרושה מחולון שעוסקת במיסטיקה. הייתי אז מלצר. היא אמרה לי שהיא רוצה לדבר איתי אחרי המשמרת. היא חקרה ושאלה אותי אם אני עוסק במיסטיקה. עניתי לה שלא, והיא הסבירה לי שכשזה יקרה, אני אבין דברים שהם מעבר למודע, אני אראה אנשים מרחוק ואבין מה הם רוצים ומהם הפתרונות עבורם. אני ארגיש צורך עז לעזור לאנשים".

למדת את התחום?

"הלכתי למישהי מדהימה בשם שרה זמיר, למדתי אצלה שנתיים קריאה בקלפי טארות ונומורולוגיה. את הפתיחה בכף יד לא למדתי, אבל תוך כדי הבנת המושג של התקשור, הבנתי את המושג של 'קריאה נכונה'. בהתחלה היו הרבה טעויות אבל במשך הזמן למדתי לתפעל את זה".

נתן מעיד ש"קרו לי הרבה דברים הזויים. למשל, יום אחד, כשעבדתי במונית, עלו שתי בחורות, אחת רצתה לרמת השרון והשנייה לפתח תקווה. כל הדרך לא דיברתי. הקשבנו לרדיו. הגעתי לרמת השרון, הורדתי את אחת הבנות. בדרך אגב שאלתי את הבחורה שנשארה, זו לפתח תקווה, אם היא רוצה לעבור קדימה. התחלנו סמול טוק. אמרתי לה שאני מרגיש מעין תחושה מוזרה בתוכי ואני חייב לשאול אותה האם היה לך פעם מקרה שחברה שלך לקחה לה את החבר. היא התחילה לבכות ושאלתי אותה למה היא בוכה. אותה נוסעת, זו שירדה במת השרון, כך סיפרה לי, היא זאת שגנבה לה את החבר".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

אמרת שירשת את היכולות מאמא שלך. גם איתה היו לך מקרים כאלה?

"גדלתי בלי אבא. הוא נפטר כשהייתי בן חמש וכל הזמן הייתי בן חמש. החיבור שלי עם אמא שלי הוא חזק מכל דבר בעולם. לפני שלוש שנים עברתי תאונה קשה עם אופניים חשמליים. באותו הזמן שהיתה לי התאונה, אמא שלי נפלה מסיבה בריאותית. היא היתה מאושפזת בבית החולים וולפסון ואני בבית החולים איכילוב. באותו היום שעברתי את התאונה, היא אמרה לאחים שלי שהיא רוצה לראות אותי. היה לה סיוט שבו אני שוכב מדמם ולמחרת נפגעתי".

כמה אתה לוקח עבור המפגשים איתך?

"אני לא לוקח כסף על חשבון צרות של אנשים אחרים. זו ראייה לא נכונה. אני אמור להשתמש במתנות שהיקום נתן לי כדי לעזור לאנשים. אני לא רוצה לראות בצרות של אנשים אחרים הזדמנות לרווח כספי. אני מזמין אנשים בשמחה רבה לפנות אלי בפייסבוק".

לימור בונומו – הצועניה המתקשרת

לימור בונומו, בת 40 מחולון, התחילה את דרכה כשחקנית. מפגש עם מתקשרת, לטענתה, פקח את העין השלישית שלה ומאז כולם מכירים אותה בתור "הצועניה".

בונמו. "מקבלת מסרים"

"עברתי תהליכים עם כל מיני מורים. במשך הזמן הדברים קרו עצמם בעידוד שלהם, בעיקר שלהן. זה תחום שנשען בעיקר על נשים. יש ברוחניות עניין של 'לברוא מציאות'. אולי בגלל שנשים בוראות חיים, יש לנו עוצמה שונה וצורך עז יותר לחבור יחד ולהתחבר למקומות יותר רוחניים".

כיצד את מטפלת ומתקשרת?

"אני משלבת טיפולים אנרגטיים, איזון צ'אקרות, ניקוי אנרגטי. אני גם מקבלת מסרים מתוקשרים – הרבה עניינים הרי קשורים לאנרגיות מקבילות".

יש מקרים שבהם את מרגישה את התדר המיסטי במלוא כוחו?

"במקרים רבים כשמגיעה אלי מישהי לקריאה בטארוט, אני יכולה לדעת איזה קלף היא תבחר. אני רואה דברים שקשורים למסרים תת הכרתיים שלנו. אני לא מסירה כישופים ועוסקת בעניינים כאלה".

איזו עצה תוכלי לתת לאנשים שבאים להיעזר במגידי עתידות ומיסטיקנים?

"אני עובדת הרבה על בריאת מציאות, חשיבה חיובית – זה כלי שניתן ללמידה. אם אנשים היו יודעים ומתרגלים חשיבה חיובים הם היו רואים איך החיים שלהם משתנים מקצה לקצה. אם אדם שם זרקור על המחשבות השליליות, זה לא יעבוד לטובתו".

מאין הגיעה הפרסונה של הצועניה?

"בצועניות יש את כל מה שאני מבטאת, גם השואו, גם שמחת החיים, גם החוכמה העתיקה, גם המסתורין. יש בזה משהו כובש ומפתה שכבר שנים מסעיר לאנשים את הדמיון. זה דימוי שהולם באופן מושלם את האופן שבו אני עוסקת בתקשור ובריפוי של אנשים. זו האנרגיה שדרכה אני פועלת".

כמה עולה מפגש אצלך?

"הבסיס הוא 300 שקל, אבל המחיר יכול להשתנות וזה תלוי מה מבקשים ממני ומתי. לפעמים באות שתי חברות, לעתים מדובר בסדרת פגישות. זה מאוד זורם, כמו החיים".

סופי שבתאי – מגלה הכל ללקוח

סופי שבתי מקריית בן גוריון עוסקת כבר 25 שנה בתחום. התמודדות עם קשיי התפתחות של בנה הפכו אותה למפתחת שיטה לחיבור בין גוף, שכל ונפש. "בעקבות הקושי שהיה עם הילד שלי, הלכתי ללמוד את תחום ההעצמה. למדתי רייקי במכון אדלר עד שיום אחד הבנתי שלא שם הכתובת אלא אצלי. הכל מתחיל ונגמר אצלי. למדתי בדרך לקחת אחריות ולהבין שאני זו שצריכה לתקן את הפגמים".

כלומר, למדת להתבונן בעצמך?

"אני חייבת להדגיש שאני  מורה רוחנית, לא רוחניקית. רוחניות היא גילוי עצמי בתוך עצמי. אני מאמינה שכל אחד מגיע עם העוצמות שלו, הדברים הייחודיים שלו. כל מה שעובר עלינו בחיים אלה דברים שמאפשרים לגעת בעצמנו. רוחניקיות מבחינתי היא התבוננות פסיבית בעולם. ניסיון להגיד 'הכל בסדר', לחייך – זאת לא אני. הרוחניות שלי היא הרבה יותר מודעת ואקטיבית".

שבתאי. "מקבלת גם פגמים מוסריים"

איך זה בא לידי ביטוי?

"המצאתי את שיטת גשר-גוף, שכל ורוח. עבודה מקבילה על שלושת התחומים. אני לא מאמינה שתמיד רק חשיבה חיובית מביאה איתה תוצאות חיוביות. אני מאמינה שצריך להסתכל למציאות בעיניים ולחיות איתה, לא לטייח ולא להגיד שהכל בסדר ולא לקוות לטוב ולהמתין לתוצאות מהפכניות, אלא לעבוד עם מה שיש. הבן שלי היה הקושי הגדול ביותר של החיים שלי. אני הפכתי אותו למתנה הכי גדולה של החיים שלי".

יש משהו שלא תגידי ללקוח?

"אני הכי ישירה. אין דבר כזה שאני לא אגלה משהו ללקוח. אם מישהו בא אלי לחשוב שהכל בסדר והחיים יפים, אני חייבת לומר לו מראש – אני לא מבטיחה הבטחות לשווא".

יש לקוח שלא תקבלי?

"פעם, אם מישהי היתה מגיעה אלי עם איזה פגם מוסר – בוגדת בבעלה או מרמה, או מרכלת או פועלת להרע לאנשים אחרים – לא היתי מוכנה לקבל אותה. היום אני יודעת לקבל את כולם כי אני לא יכולה לשפוט ולא יכולה להגיד על מישהו שהוא לא בסדר. אני יכולה לגרום לאנשים להתבונן בעצמם".

כמה עולה מפגש איתך?

"זה מאוד משתנה. קורס רייקי בשיטת הגשר לוקח חמישה מפגשים של חמש שעות. זה עולה 1,500 שקל, אלא אם כן מדובר בהרשמה מוקדמת. לגבי שאר הדברים שאני עושה, אפשר לפנות אליי בפייסבוק".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר