בשורה לסטלנים בחולון: נפתח בוטיק חדש לאביזרי עישון

מה תמצאו שם? ניירות גלגול בערימות, מכשירי אידוי, גורסים לקססה וכל מה שצריך כדי ליהנות מהשאכטה אבל מגיל 18 ומעלה

פורסם בתאריך: 4.4.18 15:29

stuff & puff – חנות בוטיק לאביזרי עישון – תיפתח היום (רביעי, 16:00) בחולון. מה תמצאו בחנות? כל הציוד הנלווה לאביזרי עישון, החל מניירות גלגול על כל סוגיהם, חומרי חיטוי, גורסים, אקססוריז לעישון והמילה האחרונה בתחום מכשירי האידוי וממיטב המותגים.

בחנות, שממוקמת ברחוב סוקולוב 70, יפעל צוות מקצועי שיוכל לענות על השאלות, להכווין ולייעץ על פי הצורך, אבל זה רק אם אתם מעל גיל 18. הכניסה לחנות מיועדת לגילאי 18 ומעלה – נושא שבעלי החנות יקפידו עליו – והיא פתוחה לכל אדם מעשן האוהב להתפנק במוצר איכותי, במכשירים ובגאדג'טים בתחום העישון והגלגול. מכשירי האידוי בחנות מיועדים לאנשים המטופלים בקנאביס רפואי שאינם מעשנים וניתנת עבורם אפשרות נוספת לטיפול שלא דרך עישון.

החנות החדשה הוקמה ביוזמת שלושה חברים ותיקים – ניסים ביטן (44), אדיר אלפונדה ואלירז אושמיאנסקי (28). ביטן היה עצמאי במשך שנים ארוכות ועבד במגוון תחומים, אלפונדה עובד כפקיד לוגיסטי בנמל אשדוד ואילו אושמיאנסקי הוא זה שעבד בתחום מוצרי העישון ובא עם הרעיון לפתוח חנות בשותפות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

"אנו מקווים", אומרים השותפים, "שמחולון תצא הבשורה ונקים עוד חנויות כאלו ברחבי הארץ". עוד חשוב להם לציין כי "החנות לא תמכור ולא תספק מוצרים שאינם בחוק. אנחנו מתנגדים לשימוש ולעישון קנאביס שהוא לא לצורך רפואי, אך אנו תומכים בכל המטופלים בקנאביס רפואי לצורכי טיפול ונעמוד לרשותם באם ירצו מכשור הולם".

כל המוצרים בחנות מיובאים ממיטב המותגים, בעלי תו תקן אך אינם נושאים אישור משרד הבריאות. הפתיחה, כאמור, היום בשעה 16:00.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר