עובדי הסעידה. כבר מתגעגעים
עובדי הסעידה. כבר מתגעגעים

מסיבת הפרידה מ"סעידה", מוסד הלילה בסוקולוב-חנקין. צפו:

עשרות בליינים מחולון באו להיפרד הערב מהפאב, לנעול את ברזי הבירה ולטעום בפעם האחרונה את "סעיד בתיבה". מה יקום על חורבותיו?

פורסם בתאריך: 5.5.18 19:41

הערב (מוצ"ש) הגיעו בלייני העיר חולון להיפרד מ"סעידה". לאחר חמש שנים שבהן זרמו אלפי ליטרים של אלכוהול על הבר, נסגר המוסד החולוני שנפתח ביוני 2004 בפינת הרחובות סוקולוב-חנקין וברזי הבירה ננעלו יחד עם המטבח. למקום הגיעו עשרות בליינים, עובדים ועובדים לשעברר, שבאו להיפרד מהמקום שהפך להיות מוקד עלייה לרגל עבור צעירים רבים בחולון.

"אחרי חמש שנים שמחות, שיכורות, עצובות ומלאות בחוויות אינסופיות, אנחנו סוגרים את הפאב עקב הריסת המבנה", סיפר עמית, ממנהלי הפאב, "ועל חורבות הסעידה יקימו בניין חדש".

צפו במסיבת הפרידה של ה"סעידה": 

בעלי ה"סעידה", נסים ואולי ברכה, הם גם הבעלים של מסעדת ה"סעידה בפארק" בחולון. נסים מציין שלא מתוכנן כרגע להיפתח פאב אחר במקום שידע לדבריו, "שמחות רבות, ימי הולדת, פרידות מחברים שנסעו לחו"ל, הצעות נישואין, חגיגת תארים אקדמיים והרבה אלכוהול שזרם ושימח את הקהל".

המבקרים האדוקים נאלצו להיפרד הערב גם ממנת הדגל "סעיד בתיבה" – חצי כיכר לחם עם גבינות ומעדנים בתוכה. "השקנו אתכם במיליוני צ'ייסרים, האכלנו אתכם בטונה של מאנצ'ים ואת כמות הגרעינים שפיצחתם אין לנו מספר לתאר", נפרד עמית מהחברים ומתושבי הסביבה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

אחת הלקוחות מספרת: "כאן היה הדייט הראשון שלי עם בעלי. עצוב לי שסוגרים". לצד שולחן בפינה יושבת רביעיית גברים – אלי,רוני, ירון ומיקי – שמבחינתם ה"סעידה" היתה לבית שני. "כל ערב אחרי העבודה, היינו באים לפה, שותים דרינק וממשיכים. המרכז פה יבש, לכן המקום היה כל כך כיפי עבורנו. היינו באים לכאן אחרי הצהריים אפילו עם הילדים, יושבים ומדברים. זה נורא יחסר לנו".

שתי הצעירות תושבות חולון, שני וטל, מספרות: "אנחנו כל ערב פה. המרכז משעמם ואין מה לעשות כאן בערבים ולכן היה לנו כיף לבוא לכאן. חבל שהמקום נסגר".

גם שכנים, שלא היו מאושרים מקיומו של הפאב, הגיעו לחגוג את סגירתו: "זה נחמד שיש פאב בעיר, אבל השכנים פה סבלו מקולות רמים, ממוזיקה רועשת ומבקבוקים בכל פינה. באתי לחגוג את הסגירה ואני מקווה שיבנו כאן מבנה יותר יפה לעין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר