"חצי חינם". תכשירי איכות ובזול

חותכים מחירים: "חצי חינם" מסתערת על תכשירי ההגנה

לא עוד משכנתא על קרם הגנה: תכשירי ההגנה מפני השמש של המותג PERFECT של רשת חצי חינם יימכרו במחירים שפויים

פורסם בתאריך: 27.5.18 15:26

לאחר  הוזלת המחירים המשמעותית בתחום חומרי הניקוי, רשת חצי חינם יוצאת במהפכת מחירים לקראת קיץ: המותג הפרטי PERFECT נכנס לזירת תכשירי ההגנה מפני השמש במחירים הוגנים. המשמעות: מיצוב איכותי וגבוה במחירים אטרקטיביים.

רשת חצי חינם, שלה שני סניפים בחולון, יצאה בבשורה לקראת הקיץ: סדרת מוצרי הגנה מהשמש מבית PERFECT. המהלך ממצב את "חצי חינם" כרשת המזון הראשונה והיחידה בישראל שמציעה ללקוחותיה סדרת הגנה מהשמש תחת מותג פרטי ובמחיר הזול בישראל.

מותג פרפקט. גם בתכשירי הגנה

מותג פרפקט. גם בתכשירי הגנה

סדרת המוצרים החדשה הושקה תחת העקרונות היסודיים של כל מוצרי המותג: איכות גבוהה ועמידה בכל הסטנדרטים הנדרשים, מחיר משתלם ללקוח ונראות יפה וחדשנית.

בבדיקות שנערכו על ידי "חצי חינם" נמצא שקהל הלקוחות בשוק הכללי אינו שבע רצון מהמחירים הגבוהים של מוצרי הגנה מהשמש בישראל ובהתאם לכך הוחלט לעשות מהלך משנה שוק, שיוכיח שאפשר להציע ללקוחות אותם המוצרים במחיר זול ומשתלם יותר.

מדובר בבשורה צרכנית משמעותית שצפויה לשנות את פני שוק מוצרי ההגנה מהשמש ולגרום להורדת מחירים רוחבית.

שווה: קרם הגנה ב-19.90 שקל בלבד

בשלב ראשון כוללת הסדרה חמישה מוצרים, שלושה מתוכם נמכרים במחיר של 19.90 שקל. הנה דוגמאות:
ספריי שקוף 200 מ"ל 30SPF נמכר במחיר 19.90 שקל, כמו גם ספריי תחליבי לילדים 200 מ"ל 30 SPF. עוד מוצר במחיר משתלם הוא הספריי השקוף 200 מ"ל 50SPF  שנמכר גם הוא ב"חצי חינם" ב-19.90 שקל. לשם השוואה, מחירם של שלושת המוצרים הללו במותגים המובילים החל מ-59.90 שקל, או 34.90 שקל במחירי מבצע.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ניתן גם לרכוש ב"חצי חינם" ספריי שקוף באריזת חיסכון 300 מ"ל 30SPF במחיר 29.90 שקל ובאותו מחיר כדאי גם תחליב הגנה 250 מ"ל 50SPF. מוצרים דומים במותגים המובילים יעלו לכם 69.90 שקל, או 39.90 שקל במחירי מבצע.

מלבד המחירים הזולים משמעותית מן המתחרים, מוצרי ההגנה מהשמש של PERFECT, יישארו קבועים לכל דרגות ההגנה, ללא עליית מחיר לתכשיר בעל SPF גבוה יותר, ובנוסף, בתוספת תשלום של חמישה שקלים בלבד לאריזת חסכון.

איכות גם בכמות

ברשת חצי חינם מדגישים שהמוצרים עמידים במים, ללא פראבנים, מכילים ויטמין E והיפואלרגנים, באישור משרד הבריאות.

המוצר פותח במשך שנתיים על ידי היצרנים המובילים עבור PERFECT, מותג הבית של חצי חינם, המונה כ-250 מוצרים הפועלים במגוון קטגוריות ובהן: כביסה, טואלטיקה, ניקיון, כלים חד פעמיים, מגבונים ועוד. בפיתוח והייצור של קו המוצרים להגנה מפני השמש הושקעו מאות אלפי שקלים. המותג הושק לפני כשבוע וכבר נמכרו ממנו עשרות אלפי יחידות.

אורית שלום-בג, סמנכ"לית שיווק ופרסום ב"חצי חינם", מסרה: "אנו שמחים להרחיב את המותג הפרטי של הרשת, PERFECT, ולהשיק סדרת מוצרי הגנה משמש איכותיים ובמחירים הוגנים. בבדיקות שונות שערכנו מצאנו כי הלקוחות אינם שבעי רצון מהמחירים הגבוהים של מוצרי ההגנה מהשמש בישראל ובהתאם החלטנו לעשות מהלך משנה שוק שיוכיח ללקוחות שאפשר ליהנות ממוצרים אלו גם במחיר משתלם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר