חנות לאביזרי סקס. אין מה להתבייש
חנות לאביזרי סקס. אין מה להתבייש

טריפל איקס: במקום לקנות פרחים למה שלא תנסו צעצועי אהבה?

לכבוד יום האהבה המתקרב: בחנות המקומית טריפל איקס מציעים אביזרים ועצות שישדרגו לכם את חיי המין בכל גיל

פורסם בתאריך: 19.7.18 10:41

הארוטיקה תופסת מקום נכבד בחיינו, ולמעשה היא הבסיס לקיומנו. לאורך ההיסטוריה ניתן לראות את הפתיחות שהייתה קיימת לגביה באמצעות הקאמה-סוטרה שנכתבה ואוירה במאה הרביעית לספירה, המעסים האינטימיים הראשונים מהתקופה הוויקטוריאנית וציורים נועזים בני מאות שנים שמבהירים שהפתיחות המינית וההבנה שאנו זקוקים למגע ואהבה הייתה ברורה לבני האדם מאז ומעולם ושאנחנו, בעת החדשה, לא ממש המצאנו את הגלגל.

כיום, אביזרי מין מצויים כמעט בכל חדר שינה. ההיצע מגוון מאוד ומיועד לשימוש שני המינים להגברת התשוקה, הארכת המשחק המקדים ולימוד בני הזוג האחד על רצונות והנאות האחר.

"בניגוד למה שחושבים, אביזרי מין לא מחליפים בני זוג אלא רק משמשים כמשחק מקדים", אומר בועז טריפל, הבעלים של החנות לאביזרי מין בחולון "טריפל איקס", ומוסיף כי "ברגע שיחסי המין הופכים לארוכים ומהנים יותר – הרומנטיקה והקירבה בין בני הזוג מתגברת ויוצרת אינטימיות מוגברת".

במקום לקנות פרחים

בועז שנמצא בתחום מאז שנת 2003, אחראי על מהפכת האהבה שגרמה לעשרות אלפי לקוחות החנות להעשיר את חיי המין שלהם. לדבריו, "לאורך השנים בתחום למדתי שאין גיל לאהבה ולתשוקה, ומאוד נעים לגלות שהתשוקה נוכחת גם בגיל השלישי. יש לנו זוג לקוחות מבוגרים מאוד, שלמרות שהגבר כבר לא מתפקד מינית, הוא קונה לה בכל אירוע משמח מכשיר אחר. הוא אומר: 'מה כבר נקנה, עוד פרחים? עדיף משהו שיעשה לה טוב לאורך זמן', והיא מספרת שזה מה ששומר עליה צעירה וביטל לה את גלי החום. בכל פעם שאני רואה אותם, הזוגיות שלהם מעוררת השראה בעיניי".



בועז מוסיף כי "באופן כללי, פידבקים מהלקוחות מוכיחים לי שהכנסת צעצוע לחדר השינה משפרת את הקשר ובעיקר מייצרת מצע להגברת תדירות היחסים בין בני הזוג, כי כשמדברים על הנושא בפתיחות ומאפשרים גיוון, רוצים יותר".

לכבוד חג האהבה, שחל בקרוב, הוגבר קצב המכירות בחנות. ואיך נראית הרומנטיקה בחולון? בועז מסביר: "תמיד בסביבות חג האהבה יש התעוררות בקרב הלקוחות הוותיקים, לצד הגעת לקוחות חדשים, כיוון שחג האהבה הוא תירוץ נהדר להכניס משהו מקורי כמו צעצוע שישדרג את היחסים והקירבה בין בני הזוג".

"טריפל איקס" היא חנות ותיקה ומוכרת למכירת מוצרי אהבה ומין, הנמצאת בחולון ומוכרת בסיטונאות כמעט לכל החנויות בארץ. רבים מגיעים אליה על מנת לרכוש מוצרים ולהעשיר את מגוון האפשרויות העומדות בפניהם בחדר המיטות. החנות נפתחה אחרי שבועז ראה שהמקצועיות בתחום נמוכה בארץ ושללקוח אין חוויית קנייה מאחר שלמוכרים לא היה מספיק ידע מקצועי והחנויות הרגישו כמו פינה אפלולית וזולה. בעקבות המהפך שיצר בועז, קיימת היום מודעות גדולה ומדהימה לנושא אביזרי המין ולחנות מגיעים אנשים מכל קשת המגזרים והגילאים, עם הגבלה אחת לכניסה לחנות: חובה להיות מעל גיל 18.

והעיקר, לא להתבייש כלל

מי שרוצה להגיע לחנות אבל מתבייש שמישהו יראה ויזהה אותו, אל דאגה. למרות מיקומה המרכזי של החנות (סוקולוב 58), הכניסה אליה דיסקרטית: מעורף הבניין, דרך החצר. ואם בכל זאת אתם נבוכים, לחנות יש חניון צמוד ובחינם ושירות של הוצאת הקנייה לרכב – רק תפתחו חלון ותושיטו יד. למי שאינם מתביישים, ובצדק, תחכה חנות מלאה צעצועים למבוגרים בשלל גדלים, צבעים, ריחות, טעמים ורטטים.

המוכרים, גבר ואישה, מנחים את הלקוחות אל הצעצוע שמתאים להם ומסבירים עליו באופן שלא יותיר שאלות מיותרות אלא לרוץ מהר הביתה כדי להתנסות בו. אפשר, אגב, להגיע בשעות ייעודיות שבהן יש קבלת נשים בלבד או קבלת גברים בלבד ולקבל שירות של אישה לאישה וגבר לגבר.
ויש עוד שתי אפשרויות:
האפשרות הראשונה – לעשות הזמנה אינטרנטית ולקבל את המוצרים עד הבית עם שליח, שלא יידע מאיזו חנות שלחו את המשלוח מפני שעל האריזה ועל החשבונית מופיעה שם החברה: "ב.ה סחר", ללא שום אזכור למוצרי אהבה.
האפשרות השנייה – לקבוע יום ושעה שבה החנות תהיה פתוחה אך ורק עבורכם. האפשרות הזו מתקיימת הרבה עם לקוחות מהמגזר הדתי.

כל המוצרים ב"טריפל איקס" מיובאים מאירופה (הולנד וגרמניה), צפון אמריקה ולוס אנג'לס. לא תמצאו בחנות מוצרים סינים זולים. האיכות גבוהה ולכל המוצרים יש תקן CE ותקן של מכון התקנים הישראלי. החומרים מהם עשויים המוצרים לא מורידים צבע ואין בהם עופרת. לתכשירים יש אישור של משרד הבריאות הישראלי ולחלקם אף אישור של ה-FDA. לתכשירים הנכנסים לפה ונבלעים יש אישורי כשרות מחמירים כגון כשרות חתם סופר לתכשיר לעיכוב שפיכה, שהוא אחד מהתכשירים הנמכרים ביותר בחנות.
לכל המוצרים הנמכרים בחנות אחריות של שנה ומעבדת שירות לתיקון במידה שהמוצר נשבר או נפגע. צוות החנות נחשף לכל התערוכות הרלוונטיות בעולם ומלבד המוצרים הקיימים בחנות, הוא אף מזמין ללקוח מוצרים ביבוא פרטני על פי דרישתו ובהתאם להכרתם את התחום.

"טריפל איקס". סוקולוב 58, חולון. הכניסה לחניון הפרטי מסוקולוב 54 (ליד כיכר ויצמן). טל': 03-6523455. אתר אינטרנטפייסבוק

תגובות

3 תגובות
  1. מירב

    זה היבואן שמוכר לכולם. חנות פשוט מעולה, מבחר הכי גדול שראיתי בארץ והם תמיד יוצאים אלי לפתוח את החנייה הפרטית. אני תמיד באה לכאן כשאני בחולון

  2. הרמוניה פרחים

    למה במקום כשאפשר בנוסף?
    לכל משחק חשוב יש משחק מקדים ולכל אחד מהשלבים יש את החשיבות שלו.
    יש המון דרכים לפנק את בת הזוג גם כשמדובר בימים מיוחדים כמו ט"ו באב וגם כשמדובר בימים מיוחדים כמו כל יום ראשון, או שני, או שלישי, פשוט כי אתה אוהב אותה. פרחים הם מייצרי אווירה רומנטית מיידית ומעניקים תשומת לב ייחודית שאין לה תחליף, אפשר ומומלץ תמיד להוסיף עוד משהו בעל ערך. כי אם כבר להשקיע בזוגיות, אז להשקיע כמו שצריך 🙂

  3. תמי

    החנות הזאת בחולון זו אופרה אחרת. באמת שמפתיעים בסחורה מיוחדת שאין במקום אחר.. הבעלים לא מפסיק לנסוע לאירופה ולהביא דברים מדהימים שאין לאף אחד ובמחירים סבירים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר