הזוג המאושר. שמלת כלה וטוקסידו
הזוג המאושר בדרך לחופה. שמלת כלה וטוקסידו

חתונת הכלבים בחולון: "אנחנו מחתנים כלבים, זוגות חד מיניים, הכל"

טרנד חתונות הכלבים הגיע לאולם אירועים בחולון. הבעלים מספר על שטיח אדום, קייטרינג מיוחד להולכים על ארבע, כיפה לזכר, שמלת כלה לנקבה ואפילו רבנית, ומשווה בטבעיות בין בעלי חיים לזוגות חד מיניים

פורסם בתאריך: 16.9.18 17:02

אחרי שבפרק של ה"מעושרות" החליטה דליה ארזי לחגוג יום הולדת לכלבה שלה במסיבת ראווה, זה היה רק עניין של זמן עד שחתונות של כלבים יהפכו גם בישראל לעניין שגרתי לחלוטין. אולם האירועים "המוזיאון" בחולון הרים את הכפפה וכבר חיתן כמה זוגות כלבים. מאחורי הרעיון עומד ארז ליטאי, הבעלים, שמסביר כי " לכולם מגיע להינשא".

מדובר בטרנד עולמי. מתברר שבבריטניה הגדולה טקסי נישואין לכלבים ואפילו "בארק מצווה" לאלה ההולכים על ארבע הפכו למקובלים מאוד. הרשתות החברתיות מכילות אינספור תמונות וקטעי וידאו וההיסטריה בעיצומה.

החתן, הכלה, הנהג והשטיח האדום

החתן, הכלה, הנהג והשטיח האדום

וכמו בכל טרנד עולמי, בישראל ממהרים לאמץ את הגינונים והסטייל והנה, אפילו בחולון מחתנים כלבים. ליטאי מה"מוזיאון" בחולון הוא הבעלים של האולם היחידי באזור שעורך ובאהבה טקסי נישואין לכלבים.

"אני לא רואה הבדל גדול, הכלבים הם בני בית בכל משפחה ומגיע להם שיקבלו יחס דומה לבני אדם", הוא אומר ומספר שנכון לעכשיו ערך טקס נישואין לכלבלביה של אתי קסטרו, לשעבר חברת להקת חמסה וכיום כוכבת ילדים, ששרה בחופה את "בואי כלה". הכלבים מסוג פודל לוו על ידי בעליהם הילדים לחופה מפוארת. תאונה קלה נרשמה בזמן החתונה, כאשר הכלה נפלה מהפודיום המיוחד, אך היא הושבה במהרה והטקס הושלם במלואו.

הבעלים אתי קסטרו בהכנות לחתונה עם החתן ןהכלה

ליטאי מציין כי בישראל פועל אתר שמשדך בין כלבים, והבעלים שמחים על הזיווג ועל הטקס. לשאלה האם קיבל תגובות מתושבי חולון על חתונת הכלבים, משיב ליטאי: "שמע, אנחנו לא מתרגשים מתגובות ומוכנים לחתן פה כל מי שרק רוצה. אנחנו מחתנים כלבים, זוגות חד מיניים, הכל. עשינו פה באולם חתונות חד מיניות למשל וזה עבר בשקט ובשמחה של בני הזוג".

אפרופו זוגות חד מיניים, אם בעל כלב רוצה לחתן את הכלב שלו עם כלב מאותו מין, תסכים?

"בשמחה, אנחנו לא נעצור אף אחד בדרך".

ערב החתונה הכלבים מגיעים ליום טיפוח במספרה, נהנים גם ממסאז', מולבשים בשמלת כלה ובטוקסידו מיוחדים לבעלי חיים ואז מוסעים ברכב יוקרתי לאולם, שם מחכה להם שטיח אדום. "הטקס המיוחד מתחיל בקבלת פנים, יש קייטרינג מיוחד לכלבים, רבנית רפורמית שאנחנו מביאים ואגב יש גם כיפה מיוחדת לכלבים וברכות שנכתבו במיוחד עבורם", מסביר ליטאי.

הכלה לאחר המסאז' והמספרה

הכלה לאחר המסאז' והמספרה

שהם לא ממש מבינים, אני מניח.

"תתפלא, הכלבים מאוד חכמים ומבינים את כל מה שקורה סביבם, הם מתרגשים בהתאם לסיטואציה".

וכמה עולה התענוג?

"בדיוק כמו חתונה רגילה. אמרנו שהם אותו הדבר, לא?".



תגובות

10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כשהטימטום חוגג הוא חוגג כד הסוף
    העולם השתגע סופית

  2. יהודי

    הזוי!!!
    אנשים במדינה שלנו לא גומרים את החודש ואלה מחתנים כלבים. למה לא לתת את הכסף לצדקה???

    מה שכן בעל האולם צודק, אין הרבה הבדל בין חתונה של הומואים לחתונה של כלבים.

  3. אנשים משועממים

    אנשים השתגעו!!!! מה זה השטויות האלה?! חסר איפה לשים את הכסף?
    חסר משפחות רעבות ללחם?? אני לא מבינה את זה!
    כאילו הם באמת מבינים…
    ולידיעה כללית, כלבים הם לא חד מיניים. אין אצלם קהילה גאה למקרה שמישהו יחליט לעשות עבורם מצעדים מתי שהוא.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תנו לחזות את הטרנדים הבאים. 1. חתונת חתולים. 2. חתונת עכברים. 3. חתונת ג'וקים. 4. חתונת תולעים. כי לכולם מגיע וכולנו "בני אדם". אבל ברצינות יש אלפי בני אדם שרבים בארץ. יש הרבה ילדים שלא לומדים כמו שצריך בארץ. תנו להם את האפשרות לשרוד במקום לשרוף את הכסף על שגויות.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זהו סופית אבדה השפיות ועוד להתגאות בריש גלי בשטויות ובטמטום זה כבר מעבר לנתפס יש אצלי בשכונה חתולים משוטטים אולי תמצאו להן בני זוג ותקחו לטפח אותם טמטום אמרתי? בהעיה עד לאן נתדרדר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר