ליאם תומס. צילום באדיבות טלי גולן
ליאם תומס. צילום באדיבות טלי גולן

איך הצליח ילד בן תשע מחולון להפוך לדוגמן בינלאומי?

כשאמא ממוצא טורקי ואבא ניגרי, ליאם תומס מככב בקמפיינים של רשתות האופנה הישראליות הגדולות ועתה גם בקמפיין לרשת ג'ינסים אמריקאית בינלאומית

פורסם בתאריך: 27.2.19 11:04

אחרי השתתפות בקמפיינים לרשתות האופנה "קסטרו" ו"רנואר", "פוקס וגם "הודיס", ליאם תומס החולוני בן התשע כובש יעד נוסף ובינלאומי – רשת הג'ינסים האמריקאית הענקית "אמריקן איגל".

לא פעם עוצרים את קרן מטודי, אמו של ליאם תומס, ברחוב ואומרים לה שהבן שלה חייב לדגמן. הם לא יודעים שבזמן שהם מדברים איתה ובוהים בילד היפה עם הגומות, כרזות ענק שלו מעטרות כמעט בכל קניון בארץ.

הוא דגמן לרשתות הישראליות הגדולות ביותר – "פוקס", "הודיס", "קסטרו" ו"רנואר" ולאחרונה הוא כבש יעד נוסף: רשת בינלאומית, המובילה במכירת ג'ינסים בארצות הברית – "אמריקן איגל", שעשתה עלייה לארץ לפני מספר שנים, ופתחה עשרות סניפים בקניונים המובלים ובמרכזי הקניות ובחרה בתומס לדגמן את הקולקציה שלה.

טלי גולן, הסוכנת של תומס ומי שמכירה אותו כמעט כמו אמו ומשוחחת איתו על נושאים רבי, מספרת עליו  שהוא אמנם צעיר אבל "מקצוען אמיתי. הצלמים חולים עליו, הוא באמת ילד מדהים".



גולן הסוכנת מוסיפה על המורכבת בחשיפה בגילו הצעיר ואומרת: "לצד הפרסום ותשומת הלב הרבה, יש לו גם קושי ואנחנו מדברים על זה לא פעם. לחברה לפעמים קשה מאוד לפרגן, הרבה ילדים מקנאים בו. הוא גבר קטן, חתיך וחצי שחור ולפעמים ילדים מקניטים ואומרים מילות גנאי, אבל הוא מתמודד".

אמו של תומס היא ישראלית ממוצא טורקי ואביו ניגרי, שילוב מנצח לדוגמן עם הגומות והחיוך הכובש שלא מפסיק לקבל קמפיינים. "אני מחכה שהוא טיפה יגדל, הוא גבוה לגילו ומאוד מבוקש לקמפיינים ואני מסננת המון. אנחנו רוצים שתהיה לו ילדות רגילה ולא להעמיס עליו יותר מדי", אומרת גולן.

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר