פיטרו החדש. צילום באדיבות: טימור דדאשווילי

תשכחו מסברינה ומפחזניה. מהיום הזמינו חצ'פורי

לאחר שנסגר לפני כחצי שנה, נפתח שוב לאחרונה מחדש הקפה המיתולוגי "קפה פיטרו" בחולון, עם סוויצ' מאוד מפתיע בתפריט

פורסם בתאריך: 25.3.19 14:46

לאחר שנסגר לפני כחצי שנה, נפתח שוב לאחרונה מחדש הקפה המיתולוגי "קפה פיטרו" בחולון, עם סוויצ' בתפריט.

בית הקפה החולני פיטרו נוסד בשנת 1954 והפך למוסד בחולון. אין תושב שלא מכיר אותו. בית הקפה המיתולוגי הוקם כמאפיה על ידי גידלי פיטרו והביא לחולון ניחוחות אירופאיים עם שלל מאפים המתוקים. ניהול המאפיה עבר בירושה לבן ראובן שנישא ללוצי, שבשנת 1966 הצטרפה גם היא לניהול החנות. במאפיה המיתולוגית מכרו סופגניות בחנוכה, כדורי שוקולד וגם סברינות ופחזניות ששמען יצא למרחוק.

לפני כחצי שנה הוא נסגר בשל בעיות כלכליות של הבעלים הקודמים. טימור דדאשווילי, תושב העיר, לא יכול היה לעמוד בצד ולראות את המקום שהוא כל כך אוהב נעלם מפני השטח והחליט לקנות אותו, לחדש ולהוסיף לתפריט גם אוכל גרוזיני במיוחד עבור תושבי חולון והסביבה.



"לא יכולתי לעמוד בצד, הייתי חייב להציל את המקום", אמר ל"השקמה-חולון" דדאשווילי. "נעשו הרבה טעויות בבית הקפה הזה, היה ניהול לא נכון, התושבים לא רצו להגיע בגלל שהאווירה השתנתה והרגשתי שהמקום הזה מתפספס. לא היה שירות מספיק טוב, והחלטתי לשנות ולשקם את המקום.

"הבאתי את האוכל הגרוזיני לקדמת הבמה בחולון וגם הבאנו במיוחד את הטאבון מגרוזיה. זה עדיין יהיה בית קפה כי 'קפה פיטרו' זה לא סתם – זה מוסד בחולון ורציתי להחזיר עטרה ליושנה. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מהאווירה החדשה שיש במקום. אנשים מתחילים להגיע והביקורות חיוביות ואני שמח על כך. לשמחתי, תושבי חולון עפים על החידוש עם האוכל הגרוזיני כי הרבה נוסעים לגרוזיה בשנים האחרונות ויש גם קהילה גרוזינית בחולון, כך שהחצ'פורי נחטף מהר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר