מתמודדת מחולון בתחרות מלכת היופי הגיאורגית: "הגעתי לפה כדי למצוא שידוך לילדים"

לילך חן, בת 50 מחולון, לא מתרגשת מהסטראוטיפים ומכוונת לכתר המנצחת שהובא לתחרות במיוחד מגיאורגיה

פורסם בתאריך: 20.5.19 17:25

ביום רביעי תתקיים לראשונה תחרות מלכת היופי הגאורגית של ישראל, עם שלוש נציגות חולוניות שמתכוונת לקטוף את הכתר הנכסף שהובא לתחרות במיוחד מגיאורגיה.



אחת מהמתמודדות מחולון, היא לילך חן, בת 50, נשואה ואם לשנים, בני 26 ו-25. היא אשת נדל"ן במקצועה ומאמנת אישית להעצמה. לתחרות היופי שתתקיים באשדוד, בהפקתה על אסתריקה נגיד, היא הגיעה לגמרי במקרה. "שמעתי שיש אודישינים לתחרות וחשבתי לעצמי שזה מקום מצויין למצוא בו כלות טובות לבנים שלי. ניגשתי לשם, ותוך כדי שיטוט בין הבנות, ניגשו אלי מהפקת התחרות והציעו לי להתייצב לאודישנים. מיד הסכמתי".

"הנשים הגאורגיות נחשבות ליפות מאוד והתחרות הזו עשתה לא מעט רעש, כי זה לא מקובל אצלנו", מוסיפה חן, "לשמחתי הרעש היה חיובי כי כל הכרטיסים למופע נמכרו ואנחנו נהיה 22 בנות שמתמודדות על התואר".

ומה אמרו בבית?

"בעלי מאוד מאוד אהב את הרעיון. אנחנו נחשבים בקהילה לגאורגים מודרניים, והתחרות הזו מציגה יופי פנימי והעצמה נשית – שני דברים שחשובים לי מאוד ולכן הייתה תמיכה רחבה בבית".

אז לא תעלו לבמה בבגדי ים?

"בגדי ים לא יהיו, אבל יהיו בגדי ספורט אלגנט ויהיו הופעות של מיטב הזמרים הגאורגיים"

נשמע מעניין מאוד.

"כן, מאוד. חשוב לי לציין שהזמנתי גם את מוטי ששון לחגיגה הזו. אבל הבנתי שהוא לא יוכל להגיע בגלל דברים אישיים, אז אני לא מצפה. מה שכן אני מבטיחה לייצג את תושבי חולון בגאווה גדולה".

בתוכנית הטלוויזיה המאוד פופולארית, שנות ה-80, נשים גיאורגיות מוצגות כמאוד לא יפות.

"אני צופה בתוכנית וזה בעיקר מצחיק אותי. גם אנחנו הגאורגים יודעים לצחוק על עצמנו. לגבי זה שהשנים שם מוצגות כלא יפות – הנה, גם לנו יש תחרות יופי משלנו. זה אומר משהו, לא?".

את בטח נורא מתרגשת?

"מאוד מאוד, היום בדיוק קיבלתי את השמלה שתפרו לי אצל מעצב ואני כבר מחכה להכתרה. המארגנים הביאו במיוחד כתר מגאורגיה למנצחת".

במה הוא שונה מזה שיש בארץ?

"הוא לא שונה, הוא פשוט משם. ראינו צילומים שלו והוא ממש יפה".

ולסיכום, מה הטיפ יופי שלך?

"זוגיות מוצלחת ומפרגנת, יותר מזה לא צריך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר