חתונה בהפתעה

צפו: "חתונה בהפתעה" לבני הזוג שנאלצו לבטל את האירוע בעקבות המצב הביטחוני

החברים והקרובים ארגנו והפיקו לרן נחמני וגל רודבסקי את מסיבת ההפתעה בימית 2000, לאחר שבני הזוג הודיעו שייאלצו לבטל את האירוע

פורסם בתאריך: 13.11.19 21:38

רן נחמני וגל רודבסקי שתכננו להתחתן הערב (רביעי) באולמי "אלגריה" שבקרית עקרון, ובצער הודיעו כי ייאלצו לוותר בעקבות המצב הביטחוני, הופתעו לגלות שהחברים הקרובים הכינו עבורם "חתונה בהפתעה" בעיר חולון.



ההסלמה בדרום והמצב הביטחוני גרמה ללא מעט זוגות ומשפחות לבטל את האירועים שתכננו. ביומיים האחרונים, בעקבות מטח הרקטות שנורה לעבר ישראל, נאלצו גם רן וגל לבטל את החתונה שתכננו זמן רב.

אלא שבסופו של דבר הם הצליחו לחגוג, לאחר שחבריהם הצליחו לארגן ולהפיק "חתונה בהפתעה", המתקיימת הערב בימית 2,000. זאת, לאחר שאנשי ספארק המים בחולון, שמעו על ביטול האירוע, והחליטו לפתוח את הלב והעמידו את המקום לטובת הזוג הצעיר והקרובים שהגיעו לחגוג יחד איתם.

שי היבה, חבר קרוב וממארגני האירוע סיפר שהיום בשעה אחת בצהריים הודיעו להם שהאירוע ייאלץ להידחות. "היו הרבה טלפונים – מה עושים ומה לא עושים, ובסוף החלטנו להרים להם מיני-חתונה, שתהיה בקונספט לא דתי, אחרי כל היום המיוחד שעבר עליהם, וגייסנו כספים מהחברים שתרמו. שי מוסיף שלבני הזוג נאמר שכל החברים מתכנסים היום לערב שמח ואין להם מושג כי מדובר בחתונה. "הם יהיו מופתעים".

חתונה בהפתעה

צילום: אורן שטרנברג

ואכן, החתן והכלה הופתעו מאוד והודו נרגשים לחברים הטובים. "אני עדיין לא מעכל את הסיטואציה. בשעה חמש סגרנו כבר תאריך חדש. מה שהם ארגנו זה לא מובן מאליו. מה שהם ארגנו עבורי אני אחזיר להם פי מליון", אמר החתן הטרי, והכלה הוסיפה: "חבל על הזמן. לא ציפיתי לזה בכלל. ביטלו לנו את האירוע בשתיים בצהריים, והחברים ארגנו אירוע מושקע".

מנכ"ל החברה לבידור ולבילוי בחולון שמשון חן סיפר ל"השקמה חולון": "כל השנה אנו עושים למען הקהילה. בזמנים מתוחים אנו תמיד מארחים את ילדי העוטף. כעת ביקשו מאתנו את המקום לצורך החתונה. לא חשבנו פעמיים ומיד הסכמנו, שרק יהיה להם שמח וטוב. בימים אלה אנו מחזקים את תושבי הדרום וליבנו איתם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר