נלחמת בציפורניים: מנסה להתאושש מהריסת העסק הקודם באמצעות מכון יופי

מורן אסייג, נשואה ואם לשני ילדים, נאלצה לפנות את העסק הקודם בעקבות צו הריסה, אבל היא לא מוותרת: "זהו חלום חיי ואני רוצה להגשים אותו. אף אחד לא יעמוד בדרכי"

פורסם בתאריך: 27.12.19 09:59

מורן אסייג, שנולדה במושב ליד בית שמש, נמצאת כבר 20 שנה בתחום הקוסמטיקה ולא מתכוונת לוותר על העיסוק בתחום על אף הקשיים. "כבר בגיל 12 התחלתי בעסקי הטיפוח. דאגתי לאפר, לסרק ולעשות לק לחברות. בכיתה י' עזבתי את בית הספר לטובת בית ספר מקצועי, שבו למדתי את המקצוע ובמהלך הלימודים גם הכרתי את בעלי לעתיד. ביחד איתו, בגיל 19 וחצי, עברתי לחולון".



בתחילה עבדה בעסק לקוסמטיקה שנסגר תוך זמן קצר. בעקבות כך החליטה לחזור למושב בו נולדה ופתחה שם עסק שכשל לאחר שנתיים בשל התנהלות לא נכונה. אז היא ובעלה החליטו לנסות שוב את מזלם בחולון ושכרו דירת קרקע עם יחידת דיור צמודה, ששימשה את מורן לבניית העסק. באותם ימים העסק הצליח מעל המשוער ומורן צברה לקוחות רבים, אבל אז נתקלה בבעיה.

"חודש לפני הלידה של הבת השנייה הגיעו פקחים והוגש צו הריסה ליחידת הדיור. גם הטילו עליי קנס למרות שהדירה שכורה", היא מספרת, "זה היה לפני כשנתיים. החיים שלי התהפכו בדיוק כשסיימתי לשפץ את מכון היופי שלי בחצר הבית. דפקו לי בדלת מעיריית חולון ומשם התגלגלו הדברים. לפני כשבועיים הרסו את המבנה ששימש אותי ואת משפחתי בפרנסה שלנו. היה משפט, היה קנס והיו הוצאות שלא נדבר עליהם, שהכניסו אותי לבלגן שלם בחיים. את הילדים שלי אני בקושי רואה וכשהן באות אליי הן לא רוצות לעזוב וזה מלווה בבכי קורע לב. כולם חושבים שאני חזקה ואלופה, אבל לא פשוט לי בכלל כמו שכולם חושבים".

מתוך רצון להרים את עצמה מהקרשים, החליטה מורן לפתוח שוב את העסק עליו היא חלמה במשך שנים, והיא אכן עשתה זאת במרכז הסיירים, במקום שנקרא "אגם היופי".

"אני בתקופה הכי קשה שלי בחיים, ואינ בטוחה שזה יעבור, אבל אני מבקשת מאותם אנשים שמתעניינים ונכנסים לחיים האישיים שלי – תפסיקו להיכנס לכיס שלי. אני לא חייבת לכם כלום. הדבר היחיד שאני מבקשת זה שמי שאוהב אותי ואת העבודה שלי, ורוצה לתמוך ולקדם אותי, מוזמן להגיע להתפנק אצלי", היא אומרת. "נכון שאני רק חצי שנה במקום החדש שלי, נכון שעד היום היה לי מאוד קשה להבין את סדר גודל של המקום ושאני כבר לא רק עובדת פשוטה, אני גם מנהלת עובדים, אבל עשיתי שינוי בעסק ועם העובדים החדשים שלי אני בטוחה שגם אתם תאהבו אותם. לא כולם מושלמים וכל אחד יכול לעשות טעויות בחיים. החוכמה זה ללמוד, להחכים, לחדש, לשנות ולצאת לדרך חדשה שתוביל ליעד חדש".

היא גם רוצה לתרום לחברה ולשם כך היא מעבירה לימודי קוסמטיקה לנערים בסיכון, והיא רוצה ליצור קשר עם נערות ונערים שלא שפר עליהם גורלם, באמצעות לימוד במסגרות קטנות ובתשלום סמלי.

בינתיים, העסק עדיין לא מרוויח כמו שציפתה והיא נאחזת בציפורניים כדי להחזיק אותו. "זהו חלום חיי ואני רוצה להגשים אותו. אף אחד לא יעמוד בדרכי, למרות שאם המציאות הכלכלית תקשה עליי אאלץ לוותר על החלום. אני אאבק בכל כוחי שזה לא יקרה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
  1. איה

    מורן היקרה,
    אל יאוש!!!
    יש הרבה קשיים בחיים .
    אבל הכי חשוב זה לא להישבר!!
    מאחלת לך שתצליחי לשקם את העסק!!!
    פרנסה טובה!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר