ומה תלבשו לחורף?

פורסם בתאריך: 16.10.21 20:50

בעונת החורף הקרב, הצטלמה הדוגמנית הישראלית דורית ריבליס, לקמפיין הבינלאומי של NEXT המתפרס על האתר next.co.il, ומככבת גם בשלטי החוצות ובחנויות המותג ברחבי אנגליה. נקסט משיקה את קולקציית החורף המגוונת, לכל המשפחה, כשהקולקציה מתחדשת באתר אחת לשישה שבועות, והיא כוללת מגוון רחב של סגנונות, בדים וצבעים.

קולקציית הנשים כוללת מגוון פריטים בטווח מידות רחב ומציעה החל מפריטים קלאסיים ואלגנטיים לשעות היום והערב ועד לפריטים נינוחים לשעות הפנאי, כגון טרינינגים, פיג'מות ארוכות וחלוקים מכותנה וסאטן.  בקולקציה, בולטים צבעי אדמה, ורוד עתיק, ניוד וירוקים החל מירוק בקבוק ועד מנטה וירוק זית. דנים בשלל סגנונות, מסקיני ועד בויפרנד, לצד חולצות מכופתרות, סריגים שונים, שמלות באורך מידי.  כמו כן חליפות במגוון בדים.

עוד בקולקציה: שמלות סריג באורך מידי,  שמלות עם הדפסים, חצאיות מיני ומידי במגוון צבעים כמו שחור, חום, ירוק ומגוון פריטים בדמוי עור. מגוון של בלייזרים בצבעים כהים ככחול וצבעים טבעיים כניודים,  לשילוב עם חולצה מכופרת או טי שירט ארוכה. מעילים ארוכים באורך מידי ומעילי טרנץ משובצים וקלאסיים בצבעי אדמה ובז'. זאת לצד מגוון סריגי גולף לחורף, בגדי גוף, ודנים. לנקסט מבחר ענק לפלאס סייז  החל משמלות אלגנטיות, טוניקות, סריגים מכנסיים, טייצים ז'קטים ומעילים במידות עד 50.

שום ארון בגדים חורפי אינו שלם ללא מעיל טרנץ' או מעיל חורף. מראה מתוחכם מושג בקלות עם מעיל ארוך הנרכס עם חגורה. ללבוש קזואל, מבחר של ז'קטים נפוחים ודקים אותם ניתן לשלב עם ג'ינס וטייטס המתאימים לסוף שבוע נינוח. אפשר גם לשדרג את המראה עם  ז'קט קצר מזמש, מעילי אופנוענים מעור או ז'קט דמוי פרווה. לצד מגוון רחב של גזרות וסגנונות של ג'ינס.

לקראת מסיבות סילבסטר אפשר למצא באתר חליפות חגיגיות ושמלות פייטים בזהב וכסף. מגוון רחב של סגנונות לבוש לאירועים משמלות מסיבה, בלייזרים נוצצים וסטים מקטיפה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר