דבש ניגר: עוגות הדבש שתביאו לערב החג

פורסם בתאריך: 12.9.22 14:38

ראש השנה הוא החג המושלם של עוגות הדבש שניבטות מכל עבר, אז מה הטרנדים החדשים ואיפה תמצאו עוגות דבש מיוחדות ממש –ויש גם מגשי פירות. הסקירה המלאה



ויש גם טופיפי

לקראת ראש השנה קונדיטוריית ביסקוטי משיקה קולקציית חג עשירה בדבש שתפתח את השנה כמיטב המסורת, הכי מתוק שאפשר לשנה טובה במיוחד.השפית רוסלה יונה יצרה מגוון עשיר של עוגות חג בטעמים וניחוחות בייתים, המיוצרות בעבודת יד, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בין העוגות שיוצעו למכירה:עוגת דבש קלאסית, עוגת דבש וריקוטה, עוגת פיננסייר שוקולד ודבש  וטופיפי – עוגת דבש קלאסית במעטפת של אגוזי לוז, פקאן ומלך בטופי קרמל.

עם 14 שכבות

טאטי בייקרי פותחים את השנה בקולקציית עוגות טעימות ועשירות ביניהן: מבחר עוגות דבש  קלאסיות מתובלות ומבושמות על בסיס דבש טהור ובינהם עוגת מדוביק מרהיבה עשויה 14 (!)  שכבות של עוגת דבש, קרם ריבת חלב, וקרם פטיסייר  לשנה מתוקה וטובה במקסימום וחלת טאטי, חלת חג מבצק קרואסון חמאה צרפתי, מבחוץ פריכה ומתפצפצת ומבפנים רכה וממכרת. עוד בקולקצייה חלות קרואסון במגוון תוספות מפתיעות וטעימות.

 

חלת מרציפן

עם פתיחת השנה החדשה "מאפיית לחמים" של האופה אורי שפט משיקה שלל מוצרים בשילוב דבש, ותפוחים, המיוצרת בעבודת-יד. בין המוצרים, סדרת לחמים וחלות מן המאפייה (כמו חלה בדבש וחלת מרציפן), סדרת עוגות דבש (קלאסית, דבש והדר ו"עוגת דבש סבתא"), מגוון עוגות תפוחים (קראמבל פקאן ותפוחים, בבקה תפוחים וקרם שקדים, פאי תפוחים אמריקאי וטארט תפוחים), עוגיות מגולגלות תמרים ואגוזים וצנצנות דבש (דבש טהור, דבש מרציפן או דבש פיצוחים.

ויש אפילו קאווה

במתוקה  מציעים מבחר ענק של כוגות דבש בתוספת של רימונים ואפילו קאווה למי שמשמ רוצה ללכת על הקצה. בין העוגות סטריפ מוס רימונים וקאווה- עוגת מוס בשכבות –  טורט דבש ,מוס וניל, מוס רימונים ופטל בציפוי קאווה ורימונים, בחושה דבש עם קרם תפוזים, ומארז של עוגות דבש שכולל בחושה דבש קלאסית, בחושה דבש סילאן, צנצנת ומקל דבש.

 

עם קוקוס לבן

'רולדין', משיקה מבחר מגוון של עוגות וקינוחים מפנקים שיעטרו את שולחן החג ויפתחו לנו את השנה עם טעם מתוק בפה בין העוגות "דבש אמרטי משמש" – עוגת דבש ומרציפן, קולי משמש, עוגיות אמרטי, שקדים קלויים ומרנג, "דבש בננה לוטוס" -בקראסט לוטוס ואגוזי מלך, "דבש בסבוסה שקדים" וסירופ פריחת הדרים,  ודבש קוקוס שוקולד לבן".

 

בלי גלוטן

רשת בתי הקפה BIGA (ביגה) משיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי קולקציה חגיגית, עשירה ומיוחדת של עוגות דבש בטעמים – ללא גלוטן ובינהם עוגת דבש בחושה ללא גלוטן, עוגת דבש ותפוחים ללא גלוטן וגולת הכותרת עוגת דבש חדשה, ללא גלוטן,בתוספת אגסים מקורמלים ואגוזי לוז.

ולקינוח: מוס רימונים

כבר למעלה מ-15 שנה שהשף  מוריס  מונייר והצוות שלו מכינים מגשי אירוח חגיגיים ומרשימים מלאים בכל טוב. המבחר  של מונייר כולל מנות קלאסיות לצד מנות ייחודיות ומפתיעות לכל סוגי האירועים ולארוחת ראש השנה– והשנה  קולקצייה מגשי אירוח מרשימה וטעימה במיוחד. הקולקצייה  החדשה של קייטרינג מונייר לראש השנה כוללת:- מגשי אירוח  מתוקים מלוחים עם מטעמים כמו מיני קישים, פרעצל זוקיני, קינואה ואנטיפסטי, גבינות משק ומטבלים, בצד הקינוחים המטריפים מהקונדיטוריה – עוגות דבש, אקלר, מוס רימונים,  טארטלט שקדים ותפוחים, טראפלס תמרים, ג'ין רימונים ומקרונים בטעם חדש ורענן – טעם תפוח, הפרי המסמל יותר מכולם את ראש השנה.

"דבש הכל דבש"

רשת "מאפה נאמן", משיקה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי  2022  שכוללת בין השאר יצירות טעימות במיוחד מלאות בדבש. בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, קרם שוקולד לבן, שוקולד חלב ואגוזי לוז, קרמל שקדים, עוגת קוגלהוף בחושה במלית של רימונים בזיגוג סירופ רימון, דובוש דבש ופחזניות מקורמלות, טורט וניל וקרם פטיסייר לצד מאפינס תפוחים ועוד מגוון עוגות שיהפכו את החג לחגיגה של טעמים.

בדילייס

חנויות דיילי'ס ((Daily's, רשת מזון טרי מבית סופר-פארם, משיקה ליין מוצרים חגיגיים לכבוד ראש השנה- עוגות קונדיטוריה מפנקות, דבש איכותי זרי פרחים ומארזים מיוחדים. בין המוצרים שיהיה ניתן למצוא בסניפים:ראש השנה בטעם קלאסי- עוגת דבש של קונדיטוריית לה פרינה  ועוגת דבש עם פירות יער של קונדיטוריית לה פרינה ועוד.

 

ויש גם פירות

ב״פרי גנך״  מציעים מגשי פירות חתוכים עם שפע של בריאות עסיסית, צבעונית ומפתה – שתגיע אליכם עד לפתח הבית, טרייה, חתוכה ופרוסה, ומוכנה לאכילה, במבחר גדול של פירות העונה ועם שלל תוספות אפשריות שיהפכו את הפינוק למושלם. לצד מגשי הפירות המעוצבים תוכלו לבחור מוצרים נוספים כמו סלסילות פרי עשירות, סושי פירות מפנק במיוחד ועוד.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר