"הכל אגדה" – השחקנית והזמרת טירל יגוני

טירל (31) תושבת חולון, בוגרת בית צבי (סיימה ב-2016 ) לראיון על ההצגה החדשה, על העבודה לצד קאסט מלא כישרון ועל הדרך שעשתה כדי להגיע לשם

פורסם בתאריך: 9.11.22 14:55

בחנוכה הקרוב, המחזמר "הכל אגדה", שכבש את לבבות הילדים בשנות ה-90 וזכה בפרס התיאטרון הישראלי – חוזר. לנעליה (הכסופות) של מיכל ינאי נכנסת עדי ביטי ולצידה קאסט הכולל את רועי ניב, עמית זיתון, טירל יגוני, רקדניות ואקרובטים בהפקת ענק שמיועדת לילדים ולכל המשפחה.



לקראת עליית ההצגה נפגשתי עם הזמרת והשחקנית טירל יגוני (31) תושבת חולון,  בוגרת בית צבי (סיימה ב-2016 ) לראיון על ההצגה החדשה, על העבודה לצד קאסט מלא כישרון ועל הדרך שעשתה כדי להגיע לשם.

בשנים האחרונות טירל שיחקה במגוון הפקות, הצגות ומחזות זמר בניהם "הייר ספריי" בתפקיד הראשי, "קזבלן" בהבימה, "פשוט לאהוב", "גיבורה", "הלילה הוא שירים" ועוד.לצופי ערוץ 12 טירל גם יכולה להיות מוכרת מהתכנית אקס-פקטור בה היא השתתפה לצד בעלה אורי מרקוביץ' יחד הם הגיעו עד לשלב ההופעות החיות. החיבור המוסיקלי המשפחתי לא נגמר רק בזוגיות שלה עם אורי מרקוביץ', טירל היא גם ביתו של הזמר אסי גולן.

איך זה בשבילך להשתתף במחזמר "הכל אגדה"?
"מרגש, אני בעצמי גדלתי על "הכל אגדה". אני זוכרת את עצמי בתור ילדה נכנסת לאולם ורואה את זה.ובאמת שידעתי את ההצגה בעל פה עוד לפני שקיבלתי את התפקיד. כשהתפקיד הוצע לי ישר אמרתי – בטח אני כבר יודעת הכל".

טירל מספרת שכבר מגיל 0 היא שרה והיא תמיד חלמה להיות שחקנית. היא גדלה במודיעין בבית של אמנות וגם עכשיו נמצאת בבית של אמנות. בעלה הוא גיטריסט וגם מנהל במסעדת השף – משייה. היא עובדת על מוסיקה עם בעלה על שירים שעתידים לצאת תחת הכותרת "אורי וטירל".

איך זה לעבוד על מוסיקה יחד עם בעלך?
"הכי כיף שיש אבל גם מאתגר מאד. המזל הוא שאנחנו עובדים מאד טוב ביחד ומבינים אחד את השני מאד מהר".

ספרי לי על הילדות שלך?
"הייתה לי ילדות מדהימה. אבא שלי אמן אמא שלי גננת תמיד היו שירים ריקודים והמצאות בבית". 

מה למדת מהחוויה שלך ב"אקס פאקטור"? 
"הייתה חוויה מדהימה. זה היה חלק מהדרך שלנו, התפתחנו המון בזכות התוכנית וממשכים להתפתח. נתן לנו את הדחיפה להקליט את השירים שלנו ובקרוב גם יצא סינגל ראשון".

איך זה לעבוד עם הקאסט של "הכל אגדה"?
"הקאסט מהמם עמית (זיתון) ועדי (ביטי) מתוקות ממש ומוכשרות אש. מבחינתי לשחק בהכל אגדה זאת הגשמת חלום, אני זוכרת את עצמי בת שש עולה במדרגות של התאטרון בירושלים לראות את הכל אגדה. אני חושבת שראיתי את הקלטת לפחות 1000 פעמים בלי להגזים".

המופע מומלץ לגילאי 3-10, החל מ 3.12 בכל רחבי הארץ. לוח מופעים מלא מפורט למטה

מחזה ופזמונים: אורי פסטר, מוזיקה: שוקי לוי, בימוי: בר קדמי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר