אסיקס לרשת אוריגינלס צילום: גל נימבוס
אסיקס לרשת אוריגינלס צילום: גל נימבוס

חדשות האופנה

מה חדש בגזרת המותגים, מה מחכה לכם בשבוע האופנה ואיזה מותג רענן הגיע לישראל ממש בימים אלה- חדשות המותגים

פורסם בתאריך: 4.3.23 08:39

ישראל היא מעצמת אופנה לא קטנה, ואם בעבר היינו צריכים לנסוע למדינות זרות כדי למצוא מותגים שונים- היום הכל כבר כאן, נגיש, קיים ומרושת בסניפים ברחבי המדינה. אז מה חדש בתחום האופנה- הנה כל הפרטים

מעצבים צעירים וותיקים, תכנים חברתיים ופרס מפעל חיים: שבוע האופנה 2023

שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 יוצא לדרך וייערך בתאריכים 19-22 במרץ, בהאנגר 11 בנמל  תל-אביב בהפקה של מוטי רייף. התצוגות ישודרו במלואן בערוץ האופנה הישראלי, ערוץ 69 ב-HOT וב-yes.

השנה, לצד 28 תצוגות אופנה של מעצבות ומעצבים ישראלים, וכהמשך לתפיסה הערכית של מוטי רייפ שהובילה עד עכשיו אג'נדות של גיוון ושבירת מוסכמות של אידאל היופי, יושק לראשונה FAC, (Fashion-Agenda-community), מיזם חדש וייחודי, המשלב תכנים חברתיים מגוונים מכל תחומי החיים, יחד עם חגיגה של נשיות ויופי. אירועי התוכן השונים יונגשו לקהל באופן ויזואלי ופרונטלי, במטרה ליצור חיבור חווייתי ותודעתי, לייצר שיח ולקדם מודעות סביב נושאים של שוויון חברתי ומגדרי, בריאות נשים, קיימות, חדשנות ועוד. לטובת המטרה החשובה הזו, כל אירועי התוכן יתקיימו בהשתתפותן של סלבריטאיות ונשים משפיעות מכל התחומים, שישתפו את הקהל בחוויות האישיות שלהן ויספרו את סיפורן האישי.

במסגרת שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 פרס מפעל חיים יוענק השנה למעצבת הגר אלמביק "לאלמביקה" על פועלה לאורך 35 שנות אופנה והיותה מעצבת האופנה הישראלית המצליחה ביותר בעולם, ויצואנית האופנה המובילה והגדולה ביותר מישראל.כרטיסים לחלק מהתצוגות ניתן לרכוש באתר האנגר 11. מחיר הכרטיסים: 100 – 400 שקלים.

אלון ליבנה לשבוע האופנה צילום: נוי ערקובי

אלון ליבנה לשבוע האופנה צילום: נוי ערקובי

צעיר, בועט חדש וממותג: Sunglass Hut הגיע לישראל

רשת משקפי השמש הבינלאומית המובילה Sunglass Hut הגיעה לישראל ופתחה את חנות הדגל בדיזנגוף סנטר ת"א. החנות מתפרסת על פני שטח של כ- 140 מ"ר. במהלך שנת 2023 מתוכננות להיפתח כ-20 חנויות בפריסה ארצית.

Sunglass Hut מציעה את הקולקציות החדשות והמעודכנות ביותר של כ-24 מותגי אופנה ומותגי על בינלאומיים מובילים כגון: Ray-Ban, Oakley, Prada, Versace, Dolce & Gabbana, Miu Miu, Vogue, Michael Kors, Polo Ralph Lauren, Armani ועוד רבים, ואשר כוללות למעלה מ- 1,500 דגמים. המגוון העצום והעכשווי מעניק ללקוחות חווית קנייה ייחודית ומותאמת אישית.

SUNGLASS HUT צילום יחצ חול

SUNGLASS HUT צילום יחצ חול

מגוון הדגמים והסגנונות בקולקציות המשקפיים מציגים את המגמות והטרנדים החמים שיובילו את עולם האופנה לאביב – קיץ 2023. בין הטרנדים הבולטים:

הדפסים ולוגואים- שימוש בהדפסים ולוגואים בולטים, שמעניקים זהות מיוחדת וייחודית לכל סגנון. כמו לדוגמא בדגמים של Prada, Miu Miu, Tiffany, Dolce & Gabbana ו-Michael Kors.

מסגרות שובבות- מגוון רחב וצבעוני במיוחד של מסגרות גדולות עשויות פלסטיק, אשר משקפים תחושה של אופטימיות. כמו לדוגמא בדגמים של: Bvlgari, Versace, Burberry, Ray-Ban, Vogue ועוד.

השראות מעולם הספורט- מסגרות מרובעות, עיצובים עתידניים ועדשות מראה. שילוב של יוקרה ואופנתיות עם פונקציונאליות ומראה ספורטיבי. כמו לדוגמא בדגמים של: Giorgio Armani, Versace, Prada Linea Rossa, Oakley, Arnette ועוד.

SUNGLASS HUT צילום יחצ חול

SUNGLASS HUT צילום יחצ חול

למקומות-היכון – רוץ- אסיקס משיקים את נעלי הריצה הנוחות בעולם

אסיקס, חברת הספורט היפנית, משיקה את GEL NIMBUS 25, הדגם החדש של המותג נמצא על ידי הרצים במחקר ביומכני בדרום אוסטרליה כנוח, החדשני והעמיד ביותר לחווית ריצה אופטימלית. GEL NIMBUS 25 מעניק חווית ריצה מותאמת אישית ומלאת אנרגיה המשפרת משמעותית את חווית הריצה, הדגם מגיע בעיצוב חדשני הכולל צבעים מרעננים וצבעוניים.

אסיקס לרשת אוריגינלס גל נימבוס 25 צילום יחצ חול

אסיקס לרשת אוריגינלס גל נימבוס 25 צילום יחצ חול

הדגם,כולל את טכנולוגיית ה- PureGEL שמשפרת את בלימת הזעזועים, מרככת את הנחיתות ותורמת לריצה חלקה יותר. טכנולוגיית הריפוד הייחודית FF BLAST PLUS ECO תורמת לנעל קלת משקל עם 20% יותר קצף בחלקה התחתון של הנעל לריצה למיקסום הנוחות והעמידות לאורך זמן. הדגם החדש כולל סריגה רכה, בד גמיש ונמתח המספק כניסה קלה של הרגל לנעל כך שתתאים למבנה הרגל של המשתמש באופן המירבי ביותר.הדגם הראשון בסדרה של NIMBUS הושק בשנת 1999 וזוהי המהדורה ה- 25 בסדרה של נעלי הדגל של המותג.

אסיקס לרשת אוריגינלס גל נימבוס 25 צילום יחצ חול

אסיקס לרשת אוריגינלס גל נימבוס 25 צילום יחצ חול

לדור האינסטגם: RUBY BAY 1984 נחת בישראל

קבוצת פוקס השיקה בישראל את מותג האופנה החדש לצעירות- RUBY BAY 1984, מותג אופנתי ודינמי עבור בנות דור ה- Z המתאפיין בקולקציות צעירות וקלילות בעלות קווים נקיים, צבעוניות הרמונית ונוחות מקסימלית.

הקולקצייה מתאפיינת במגוון רחב של פריטים אופנתיים וטרנדים: טופים בגזרות שונות, טי-שירטים מגניבים עם דפוסי להקות כמוACDC :, רולינג סטון וKISS-, גופיות צמודות עם כתפיות דקות במיוחד או רחבות, בגדי גוף ועוד.בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה מגוון גדול של טייצים בגזרות ובדים שונים שהפכו כבר מזמן לפריט MUST בארון של הצעירות.

RUBY BAY צילום אורי טאוב

RUBY BAY צילום אורי טאוב

עוד מציע המותג קולקציית ג׳ינסים במגוון גזרות, כגון: Mom ,Slim ,Cropped ,Straight. הבדים עשויים 99% כותנה ומשולבים בחלקם בסיב אלסטי. כל ג'ינס מספר את סיפור הגזרה שלו, עם אלמנטים מיוחדים שעוצבו במיוחד ברוח המותג, כגון: כפתורים וניטים חרוטים בהשראת הלוגו, דיטיילים מעניינים ומפתיעים בכיסי הג'ינס ועוד.לצד הקולקציה ניתן למצוא מגוון אקססוריז משלימים כגון: כובעים, גומיות לשיער, גרביים ועוד. לרשת 5 חנויות: בקניון הזהב ראשל"צ, קניון G כפר סבא, קניון עיר ימים נתניה, קניון קריית אונו וקניון רמת אביב – ת"א.

RUBY BAY צילום אורי טאוב

RUBY BAY צילום אורי טאוב

ומה עם הלבשה תחתונה: טריומף משיקה את קולקציית הקיץ 

הקולקציה החדשה של טריומף מעוצבת עם מחשבה על נשים ועל הצרכים האמיתיים שלהן בחיים, מתוך ההבנה שכל הנשים דומות בצרכים שלהן ומאידך, לכל אחת יש צרכים משלה כאינדיבידואל .

בעקבות הצלחת דגם ה-FLEX SMART  בעונה הקודמת, מושק העונה FLEX SMART LIFE  חזיית סטרפלס רב תכליתית ללא ברזלים המתאימה למגוון פעיליות, גם כחזיה מתחת לאאוטפיט, לפעילות גופנית וגם כטופ.

טריומף 2023 צילום שי פרנקו

טריומף 2023 צילום שי פרנקו

דגם הAmourete האייקוני המזוהה כל כך עם המותג מתחדש גם הוא ומציג את ה-Amourette CharmConsciousהחזיה האהובה בבדים רכים יותר, מחומרים ממוחזרים ובשילובים של תחרות עדינות בצבעים קייצים, כמו כן ניתן לראות בקולקציה תחתונים במגוון גזרות אשר מתאימים את עצמם לכל אירועי החיים , מחזור חודשי, הריון ימים ארוכים ועוד והכל מבדים רכים,כותנה אורגנית נושמת,בעלי תכונות נדיפה טבעיות ומחומרים ידידותיים לסביבה.

עוד ניתן לראות בקולקציה את הבסט סלסרס של המותג, החזיות שמזוהות עם טריומף שמגיעות בצבעים חדשים קייצים ורעננים. צבעים מובילים בקולקציה : פודרה, ורוד בזוקה, כחול, בורדו ושחור ולבן

טריומף 2023 צילום שי פרנקו

טריומף 2023 צילום שי פרנקו

על העיניים: לוקסאוטיקה מציגה את הטרנדים החמים בעולם המשקפיים לאביב-קיץ 2023

משקפיים הפכו עם השנים לאקססורי משלים ללוק הכולל, ובהתאם, שלא כבעבר, משקפיים רוכשים בכל ימות השנה. השנה יובילו את עולם המשקפיים 3 טרנדים עיקריים: אופטימיות – מדע וטכנולוגיה –  טבע.

עיצובים בולטים בטרנד: צורות מוזרות, נפיחות, מסגרות מתכת דקיקות בעיצוב רטרו, מוטים עבים

צבע, הרכב וגימור: עדשות צבעוניות בעלות מעברי צבע רכים בהשראת העולם הדיגיטלי, דרגות שקיפות שונות

מיו מי-צילום מיו מיו יחצ

מיו מי-צילום מיו מיו יחצ

הצורות  של משקפי ראייה ומשקפי שמש מתפתחות ליצירות אמנות שובבות ולבישות בהשראת העולם הדיגיטלי. זוויות מסקרנות, חדות או נוזליות, מוסיפות עניין וממד דרך עדשה סוריאליסטית.

השקיפות – בעדשה או במסגרת – קלילה ומודרנית, פשוטה ויחד עם זאת נועזת – ממשיכה להוות הצהרה אופנתית. רמות משתנות של צפיפות, משקיפות לאטימות, עם מסגרות מונוכרומטיות ועדשות צבעוניות לתחושת רעננות.

מותגי משקפיים בולטים בטרנד: Oakley, Arnette, Prada, Versace, Oliver Peoples, Chanel, Michael Kors, Ralph Lauren

גורגיו ארמאני טרנד פיגמנט צילום: יחצ גורגיו ארמאני

גורגיו ארמאני טרנד פיגמנט צילום: יחצ גורגיו ארמאני

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר